پرده سینما

«پنج ستاره» به فروش ۲ میلیاردی نزدیک شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنج ستارهفیلم سینمایی «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده با عبور از مرز 1 میلیارد و نیم فروش، خود را برای 2 میلیاردی شدن آماده می‌کند. به گزارش فارس، فیلم سینمایی رد کارپت دومین ساخته رضا عطاران تا پایان شب گذشته پنجشنبه 5 تیرماه به فروش 33 میلیون تومانی دست یافت. این در حالی است فیلم جدید عطاران با در اختیار داشتن 22 سینما در کشور توانسته این فروش نسبتا خوب را به خود اختصاص دهد.

امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیملیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام رضایت از فروش اولیه این فیلم گفت: رد کارپت طی دو روز از آغاز نمایش عمومی خود فروش قابل توجهی داشته و همچنین این فیلم شب گذشته در سینما آزادی 15 میلیون و 200 هزار تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد.

متروپل مسعود کیمیایی نیز تا پایان رو پنجشنبه 5 تیرماه با در اختیار داشتن 25 سینما در کشور از مرز نیم میلیارد گذشت. این فیلم تا شب گذشته در سینماهای تهران 340 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 175 میلیون تومان و مجموعا 515 میلیون تومان به فروش رسیده است که می‌تواند کیمیایی را نسبت به گذشته امیدوارتر کند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی اشباح ساخته داریوش مهرجویی نیز تا شب گذشته با در اختیار داشتن 15 سینما به فروش 310 میلیون تومانی دست یافته است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت‌وگو با فارس فروش این فیلم را در تهران 245 میلیون تومان و در شهرستان 65 میلیون تومان اعلام کرد. این در حالی است که فیلم سینمایی اشباح روز چهارشنبه سرگروهی خود یعنی سینما آزادی را به فیلم سینمایی دربست آزادی ساخته مهرشاد کارخانی داد و تا چند روز آینده نیز «اشباح» روی پرده سینماهای کشور باقی خواهند ماند.

بر همین اساس، فیلم سینمایی 50 قدم آخر ساخته کیومرث پوراحمد نیز تا پایان روز پنجشنبه 5 تیرماه با در اختیار داشتن 12 سینما 83 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است.

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا در گفت‌وگو با فارس فروش فیلم سینمایی 50 قدم آخر در تهران را 65 میلیون تومان و در شهرستان 18 میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی برف ساخته مهدی رحمانی نیز از رو چهارشنبه 4 تیرماه اکران خود را با 16 سینما در تهران آغاز کرد و توانست تا پایان روز پنجشنبه 5 تیرماه به فروش 9 میلیون تومانی دست پیدا کند.

بر این اساس، فیلم سینمایی دربست آزادی ساخته مهرشاد کارخانی نیز تا پایان روز پنجشنبه 5 تیرماه با در اختیار داشتن 10 سینما 23 میلیون تومان از گیشه سینماها را به خود اختصاص داده است.

سعید پاکستانی مدیر پخش این فیلم در گفت‌وگو با فارس فروش دربست آزادی را تا پایان شامگاه پنجشنبه 5 تیرماه 5 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد.

محمدرضا صابری مدیر عامل موسسه پخش نور تابان نیز در گفت‌وگو با فارس فروش فیلم سینمایی پنج ستاره ساخته مهشید افشارزاده را تا پایان روز پنجشنبه با در اختیار داشتن 19 سینما 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که فیلم افشارزاده توانسته در تهران 700 و هفتاد میلیون تومان و در شهرستان 370 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد که می‌تواند نویدبخش گیشه ای خوب برای مهشید افشارزاده باشد.

پنج ستاره ساخته مهشید افشارزاده با فروشی بالغ بر 1 میلیارد تومان عنوان پنجمین فیلم میلیاردی بهار 93 را به خود اختصاص داده است.

 


 تاريخ ارسال: 1393/4/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>هدایت:

«پنج ستاره» فیلم متوسطی بود. اما برای کار اول مهشید افشارزاده قابل ستایش است! در برابر گزینه فیلم هایی مثل متروپل انتخاب شایسته ای ست!

0+0-

پنجشنبه 12 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.