پرده سینما

«ترانسفورمرها» همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینماهای جهان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم ترانسفورمرز: عصر انقراضقسمت چهارم فیلم اکشن و تخیلی ترانسفورمرها برای چهارمین هفته پیاپی در صدر فهرست فروش سینماهای جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «ترانسفرمرها: عصر انقراض» با فروش 81.2 میلیون دلاری خود نه تنها برای چهارمین هفته پیاپی پرفروش‌تین فیلم سینمای جهان بلکه مجموع فروش خود در گیشه بین‌الملل را به رقم 659 میلیون دلار ارتقاء داد.

این فیلم علمی تخیلی که این هفته در هفت کشور جدید به روی پرده رفت، توانست در 510 سالن سینمای برزیل به فروش 16.5 میلیون دلاری دست یابد تا پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه فیلم در این کشور آمریکای جنوبی باشد.

سینماهای آلمان نیز 11.9 میلیون دلار از محل 645 سالن سینما برای فیلم ترانسفورمرها ارمغان آورند تا بزرگترین فروش آغازین سینمای آلمان از ابتدای سال 2014 تاکنون رقم بخورد.

سینماهای چین نیز در چهارمین هفته نمایش ترانسفورمرها موفق به ثبت فروش 9.6 میلیون دلاری در 6400 سالن سینما شد تا مجموع فروش این فیلم علمی تخیلی در چین به رقم خیره‌کننده‌ بالغ بر 285 میلیون دلار ارتقاء یابد‌، این درحالی است که سینماهای کره‌جنوبی و استرالیا نیز مجموع فروش خود را در این هفته به 41.7 و 23.9 میلیون دلار افزایش دادند.

همچنین سینماهای مکزیک و انگلیس نیز در دومین هفته نمایش فیلم ترانسفورمر‌ها: عصر انقراض مجموع فروش خود را به ترتیب به 25 و 26.4 میلیون دلار رساندند تا این محصول کمپانی پارامونت تاکنون به مجموع فروش جهانی بالغ بر 886 میلیون دلار دست یافته باشد.

بنابر اعلام کمپانی فیلمسازی فاکس که اخیرا مجموع فروش جهانی خود در سال 2014 را از مرز سه میلیارد دلار عبور داده است، طلوع سیاره میمون‌ها در این هفته توانست با نمایش در بیش از 10 هزار سالن سینما در سراسر جهان فروش 61 میلیون دلاری دست یابد و مجموع فروش خود را به 102 میلیون دلار برساند. این فیلم اکشن توانست در 36 بازار در صدر فهرست فروش قرار بگیرد‌، در حالی که به زودی در 10 بازار مهم و عمده نیز اکران خود را آغاز می‌کند.

فیلم طلوع سیاره میمون‌ها توانست در اولین هفته نمایش 14.6 میلیون دلار در 1150 سالن سینمای انگلیس و همچنین 9.8 میلیون دلار در بیش از 2200سالن سینمای در روسیه ثبت کند.

سینماهای اسپانیا با فروش 4.6 میلیون دلاری فیلم سیاره میمون‌ها در 754 سالن سینما رکورد فروش آغازین در سال 2014 را در این کشور ثبت کردند.

قسمت دوم انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید محصول کمپانی دریم وورکز نیز 13.9 میلیون دلار در 55 کشور جهان فروخت و فروش خود را به بیش از 225 دلار رساند.

فیلم شیطان صفت با نقش‌آفرینی آنجلینا جولی 8 میلیون در 45 کشور جهان در این هفته فروخت تا فروش خود را پس از هشت هفته اکران نزدیک به 469 میلیون دلار برساند. تاکنون سینمای چین با ثبت فروش 47.6 میلیون دلاری پرفروش‌ترین بازار این فیلم محسوب می‌شوند و پس از آن مکزیک با 45.7 میلیون دلار و روسیه با 37.5 میلیون دلار قرار دارند.


 تاريخ ارسال: 1393/4/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.