پرده سینما

مایكل مور: در محل برج‌های دوقلو باید مسجد ساخته شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

مایکل مورمایكل مور مستند‌ساز جنجال‌برانگیز آمریكا، ضمن محكوم كردن اهانت به قرآن كریم در محل انفجار 11 سپتامبر گفت: به جای چنین كارهای اشتباهی باید به منظور رفع سوء‌تفاهم، در این مكان مسجدی با نام 11 سپتامبر ساخته شود.
به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، مایكل مور، مستندساز جنجالی آمریكا، گفت: من خواستار ساخت مسجدی در محل انفجار برج‌های دوقلو شده‌ام، می‌دانید چرا؟ چون من به آمریكایی اعتقاد دارم كه به قربانیان تنفر و تعصب احترام بگذارد، من به آمریكایی اعتقاد دارم كه بگوید این حق را داری كه هر خدایی را كه دوست داری بپرستی.
وی افزود: من به آمریكایی اعتقاد دارم كه به جهانیان بگوید كه ما مردمی دوست داشتنی و سخاوتمند هستیم و اگر یك گروه از جنایتكاران دین‌تان را از شما دزدیدند تا با استفاده از آن خود را در قتل سه هزار نفر توجیه كنند، من می‌خواهم به‌عنوان یك آمریكایی كمك كنم تا دین‌تان به شما بازگردد و می‌خواهم آن را در مكانی قرار دهم كه در آنجا دین‌تان از شما دزیده شده است.
مایكل مور همچنین بر روی سایت شخصی‌اش اعلام كرد كه خود مبلغی بالغ بر 10 هزار دلار به این امر (ساخت مسجد 11 سپتامبر) اختصاص داده و ضمنا از دیگران می‌خواهد تا به منظور به نتیجه رسیدن این پروژه كمك نقدی كنند. مور افزود: ما باید با كمك یكدیگر در این روز یك پیام باشكوه و عاشقانه به جهانیان بدهیم.

حمایت هالیوودی‌ها از ساخت مسجد در مكان وقوع انفجار 11سپتامبر

عده‌ای از هنرمندان آمریكایی از جمله كرك داگلاس و جان كیوزاک از پیشنهاد مایكل مور در زمینه ساخت مسجد در منطقه صفر (مكان وقوع انفجار 11 سپتامبر) حمایت كردند.
به گزارش سایت خبری هالیوود نیوز، جان كیوزاك، بازیگر هالیوودی ضمن سرزنش برخی از مسئولان شبكه‌ خبری آمریكا و جمهوریخواهان آمریكا به خاطر جهت‌گیری‌های سیاسی‌شان گفت: این شبكه باید نابود شود، همه اعضای حزب جمهوری‏خواه باید كشته شوند. این بازیگر هالیوودی در ادامه ضمن محكوم كردن اقدام اهانت‌آمیز علیه كتاب آسمانی قرآن، افزود: من به شدت از ساخت مسجد در منطقه صفر (محل وقوع حادثه 11 سپتامبر) دفاع می‌كنم. كیوزاک تنها ستاره حامی ساخت مسجد در منطقه صفر نیست بلكه جان لجند، خواننده و كرك داگلاس، بازیگر برنده اسكار نیز از طرفداران سرسخت این طرح هستند.


 تاريخ ارسال: 1389/6/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.