پرده سینما

دولت بوسنی سرانجام مجوز ساخت اولین فیلم آنجلینا جولی در این كشور را صادر كرد.

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنجلینا جولی در ب.سنیدولت بوسنی‌ و هرزگوین كه اوایل هفته جاری با ساخت اولین فیلم آنجلینا جولی در این كشور مخالفت كرد‌ه بود، روز گذشته از موضع قبلی خود عدول کرد.

 

آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس هالیوود اولین تجربه‌ كارگردانی خود را در بوداپست مجارستان مقابل دوربین برده و درحالی‌كه طبق برنامه‌ زمانی این پروژه می‌بایست در ماه نوامبر در بوسنی به پایان برسد، روز گذشته مجوز ساخت قسمت‌هایی از این فیلم در بوسنی داده شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اریک ساركیچ، از تهیه‌كنندگان این فیلم اعلام كرد، نگرانی‌های مقامات بوسنی در را بطه با متن فیلم‌نامه و داستان فیلم رفع شده و فیلم‌برداری این فیلم را به‌زودی آغاز خواهیم كرد. این فیلم داستان آشنایی یک مرد صرب و یك زن بوسنیایی پیش از آغاز جنگ بوسنی است كه به گفته‌ آنجلینا جولی رنگ و بوی سیاسی ندارد.

«انجمن قربانیان زن جنگ بوسنی» هفته گذشته مخالفت خود را با ساخت فیلم آنجلینا جولی در این كشور اعلام كرد و ضمن درخواست از مقامات دولتی برای مخالفت با فیلم‌برداری این پروژه در بوسنی مدعی شد، فیلم‌نامه‌ این فیلم واقعیات جنگ و آنچه بر سر زنان در اردوگاه‌های جنگی آمده را تحریف كرده است. وزیر فرهنگ بوسنی نیز پس از آن مجوز ساخت فیلم آنجلینا جولی در این كشور را باطل كرد و فیلم‌برداری آن را در این كشور مغایر با قانون دانست. زانا مارجانوویچ كه با نقش‌آفرینی در فیلم برف محصول مشترك ایران و بوسنی به شهرت رسید، ازسوی آنجلینا جولی برای بازی در نقش اول این فیلم انتخاب شده است. جولی علاوه بر نگارش فیلم‌نامه و كارگردانی، در این فیلم رمانتیک كه سال‌های 95ـ 1992 میلادی را به‌تصویر خواهد كشید نقش‌آفرینی هم خواهد كرد.

آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

 

همچنین در این باره مشاهده کنید

گالری عکس سفر آنجلینا جولی و براد پیت به بوسنی

 


 تاريخ ارسال: 1389/7/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.