پرده سینما

وارنر با اهداء یک گردنبند الماس از جی کی رولینگ تشکر کرد

پرده سینما

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 استودیوی سازنده مجموعه فیلم‌های هری پاتر كه با اقتباس از داستان‌های جی كی رولینگ تولید شده با اهداء یک گردبند الماس از وی تشكر كرد.

 

 جی کی رولینگکمپانی برادران وارنر تولید کننده مجموعه فیلم های پرفروش هری پاتر از جی كی رولینگ با اهدای یك گردنبند الماس تقدیر و تشكر كرد.

كمپانی «برادران وارنر»  پس از ساختن اولین فیلم سینمایی با اقتباس از داستان هری پاتر با چنان استقبالی از سوی مخاطبان خود روبه‌رو شد كه تصمیم گرفت تمامی داستان‌های این مجموعه را بسازد و به علاقه‌مندان به آثار هری پاتر عرضه كند.

به گزارش فارس به نقل از مترو، کمپانی برادران وارنر برای تقدیر از زحمات رولینگ نویسنده مجموعه داستان‌های هری پاتر در یك مراسم رسمی گردنبدی از الماس كه شامل 40 قطعه الماس است و میلیون‌ها پوند ارزش دارد به این نویسنده 45 ساله اهدا كردند.

وارنر امروز به لطف آثار منتشر شده جی كی رولینگ و تولید مجموعه فیلم‌های هیجان انگیز و جذاب هری پاتر به یكی از كمپانی‌های ثروتمند سینمایی تبدیل شده است.

این كمپانی در سال 2010 به عنوان یكی از پرفروش‌ترین كمپانی های سینمایی در جهان معرفی شد و این امتیاز را به دلیل ساخت فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ با اقتباس از رمان جی كی رولینگ بدست آورد.

وارنر سال گذشته توانست تنها با فروش بخش اول از فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ به مدت 3 سال به عنوان برترین استیودی فیلم سازی هالیوود دست پیدا كند.

از این رو برادران وارنر به پاس سال ها فعالیت جی كی رولینگ برای خلق شخصیت‌ها و موقعیت‌های داستانی و كم نظیر وی در مجموعه داستان‌های هری پاتر با اهدای گردنبندی چند میلیون پوندی از وی تشكر كردند.

 

  


 تاريخ ارسال: 1390/4/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.