پرده سینما

مأموریت غیرممکن تام کروز در برج الخلیفه دوبی!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تام کروزقسمت جدید از سری فیلم‌های ماموریت غیرممكن با عنوان روح پروتكل آخرین مراحل پس از تولید را پشت سرگذاشت و 21 دسامبر (30 آذر) به روی پرده می‌رود.

تام كروز،‌ بازیگر سرشناس هالیوود كه چند ماه پیش برای ساخت قسمت جدید مأموریت غیرممكن در دوبی حضور داشت، اعلام كرد: از بازی در قسمت جدید این فیلم با عنوان روح پروتكل رضایت كامل دارم.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، براد برد، كارگردان این فیلم نیز با رضایت از شرایط و امكانات فیلم‌سازی در دوبی گفت: بهترین شرایط ساخت فیلم كه نمی‌توان آن را تصور كرد در دوبی وجود داشت و من از این بابت بسیار خوشحالم و با موفقیت صحنه‌های ظبط در ونكوور رسیده‌ایم و در ادامه مراحل پس از تولید را پشت سر گذاشتیم.

فیلم‌برداری بخش‌هایی از روح پروتكول در برج‌الخلیفه دوبی كه بلندترین برج جهان است، انجام گرفت.

دولت دوبی ابراز امیدواری كرده است ساخت فیلم ماموریت غیرممكن 4 موجب شود تا در آینده دوبی به‌عنوان مقصد مورد علاقه‌ فیلم‌سازان شناخته شود و به مركز سینمایی قدرتمند در منطقه تبدیل شود.

براساس اعلام كمپانی پارامونت، جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های مأموریت غیرممكن ابتدا در دوبی مقابل دوربین رفته است و در چند لوكیشن دیگر در مسكو، پراگ و ونكوور نیز ادامه یافته است. قسمت جدید سری فیلم‌های مأموریت غیرممكن كه تاكنون بیش از دو میلیارد دلار فروش جهانی داشته اند، دسامبر 2011 آماده اكران خواهد بود.

سری فیلم‌های این مجموعه اكشن كه در سال‌های 1996، 2000 و 2006 ساخته شدند، براساس یک مجموعه تلویزیونی كه در دهه‌ 60 پخش شد، به پرده سینما آمدند. فروش جهانی قسمت اول این فیلم به 467 میلیون دلار رسید و سه قسمت این فیلم در مجموع از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود محسوب می‌شوند.

از مهم‌ترین فیلم‌های براد پیت می‌توان به تروا، دوازده یار اوشن، آقا و خانم اسمیت، بابل، بزرگ قلب، سرگذشت عجیب بنجامین باتن (تهیه کننده)،‌ سیزده یار اوشن،‌ ترور جسی جیمز به‌وسیله رابرت فورد بزدل، شانتارم (تهیه کننده)، کیفیت بازی (تهیه کننده - بازیگر)، بعد از خواندن بسوزان، شانه‌های اطلس، چاد اشم اشاره كرد.

 

 


 تاريخ ارسال: 1390/6/21
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ايمان:

حالا چه ربطي به برد پيت داشت اين وسط ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1+0-

سه‌شنبه 22 شهريور 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.