پرده سینما

«جدایی نادر از سیمین» سه‌شنبه عرضه می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه رسمی جدایی نادر از سیمین به كارگردانی اصغر فرهادی، سه‌شنبه ـ 12 مهر ماه ـ با كیفیت HD وارد شبكه نمایش خانگی می‌شود.

 

اصغر فرهادی و لیلا حاتمی سر صحنه جدایی نادر از سیمینمدیرعامل هنرنمای پارسیان كه تولید و عرضه این فیلم را در شبكه نمایش خانگی برعهده‌دارد در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب گفت:‌ در این نسخه علاوه بر خود فیلم بخش‌هایی از پشت صحنه به همراه قسمت‌هایی از حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی گنجانده شده است كه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

علی اسدزاده با اشاره به عرضه نسخه غیر مجاز این فیلم طی روزهای گذشته خاطر نشان كرد:‌ جدایی نادر از سیمین با توجه به افتخارات زیادی كه برای سینمای ایران كسب كرده و همچنین معرفی این فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران به اسكار یک اثر ملی محسوب می‌شود و از مردم می‌خواهم به هرچه دیده شدن نسخه مجاز آن كمك كنند. لازم به توضیح است که نسخه قاچاقی از این فیلم طی روزهای گذشته از طریق شبکه وب و عرضه غیرمجاز در سطح شهر با کیفیت خوبی عرضه شد.

فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسكار، در بسیاری از كشورها در حال اكران است.

این فیلم با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان بخش، كیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1390/7/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ایرانی:

کدام ملتی در جهان تاکنون چنین به یک اثر فرهنگی و هنری دلبسته و وابسته بوده است؟ افتخار میکنم ایرانیم

0+0-

شنبه 9 مهر 1390



>>>ساسان:

زنده باد.به شخصه 10 نسخه از اونو میخرم و به دوستام هدیه میدهم

0+0-

شنبه 9 مهر 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.