پرده سینما

ادی مورفی از اجرای مراسم اسکار ۸۴ کناره‌گیری کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادی مورفیپس از کناره‌گیری یکی از تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار، ادی مورفی هم قید اجرای این مراسم را زد.

جدایی ادی مورفی از جوایز اسکار 2012 یک روز پس از کناره‌گیری برت رتنر اتفاق افتاد که قرار بود تهیه‌کننده پخش تلویزیونی این مراسم باشد.

تام شرک رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «من به حس ادی (مورفی) نسبت به از دست دادن همکارش برت رتنر احترام می‌گذارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»

مورفی 50 ساله که در فیلم‌هایی چون 48 ساعت و پلیس بورلی هیلز بازی کرده، در بیانیه‌ای گفت: «واقعاً دوست داشتم بخشی از نمایشی باشم که تیم تولید و نویسندگان ما کار روی آن را آغاز کرده بودند، اما الان مطمئن هستم تیم تولید و مجری جدید به همان اندازه کار خود را خوب انجام خواهند داد.»

رتنر مورفی را در کمدی سرقت برج کارگردانی کرده که از جمعه پیش در سینماهای دنیا اکران شده است.

رتنر روز سه‌شنبه به دنبال چند اظهار نظر که توهین به همچنس‌بازان تلقی شد، از تهیه پخش تلویزیونی جوایز اسکار 84 کناره‌گیری کرد. او و همکارش دان میشر، مورفی را به عنوان انتخاب خود برای اجرای مراسم اسکار به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی کرده بودند.

هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار 26 فوریه (دوشنبه هشتم اسفند به وقت ایران) در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار می‌شود. اسامی نامزدهای اسکار 24 ژانویه (چهارم بهمن) اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرآنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر / 9 نوامبر

 

ترجمه: علی افتخاری


 تاريخ ارسال: 1390/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.