پرده سینما

پوسترهای سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

رونمایی از پوسترهای سی امین جشنواره فیلم فجرصبح امروز مراسم رونمایی پوسترهای سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور چهره های برجسته سینمای ایران، و محمد خزاعی دبیر جشنواره و جمع كثیری از هنرمندان در تالار اسوه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر، صبح امروز مراسم رونمایی پوسترهای سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور چهره های برجسته سینمای ایران همچون: داوود رشیدی، جمال شورجه، علیرضا زرین دست، حسین زندباف و محمد رضا بزرگ نیا از هنرمندان سرشناس کشور، محمد خزاعی دبیر جشنواره ،غلامرضا منتظمی دبیر همایش "هالیوودیسم و سینما"، بهمن حبشی، حسین طلابیگی، جمع كثیری از هنرمندان  و نمایندگان رسانه های گروهی در تالار اسوه تهران برگزار شد.

حسین زندباف گفت: امیدوارم جشنواره امسال جشنواره بهترینها برای سینمای ایران باشد.

بزرگ نیا گفت: سی امین دوره جشنواره فیلم فجر را كه امسال تولد سی سالگی اش است را به همه تبریك می گویم.

رشیدی به احساساتی بودن خود اشاره كرد و افزود: من خیلی احساساتی هستم و نمی دانم چه باید در این لحظه بگویم ولی از استاد حقیقی و خزاعی تشكر می كنم.

جمال شورجه گفت:حقیقتا برای من باعث افتخار است که در کنار این  بزرگان قرار گرفتم و از حرکتی که به این صورت برای اولین بار صورت گرفته بسیار خرسندم.

همچنین گفتنی است امسال کمال تبریزی تیزر بزرگداشت حسین زند باف،  واروژکریم مسیحی تیزر بزرگداشت محمد بزرگ نیا، رسول صدر عاملی تیزر بزرگداشت داود رشیدی و حسن نجفی تیزر بزرگداشت جمال شورجه  را می سازند .

در ادامه این مراسم همچنین خزاعی دبیر سی امین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: خوشحالیم که امسال طبق زمان بندی که قول دادیم توانستیم درصدی از آنها را انجام دهیم . درحقیقت جدول پیش فروش بلیط ها برای اولین بار در طی این سی سال اتفاق افتاد که جدول کامل جشنواره همزمان با پیش فروش بلیطها بیرون بیاید تا مردم بتوانند استفاده کنند و 22 روز مانده به جشنواره اسامی کلی بخش ها اعلام شود اینها برنامه ریزی هایی بود که نباید فکر کنیم دبیر جشنواره به تنهایی آنها را انجام داده بلکه همکاران ما در ستاد اجرایی و خانواده سینمای ایران بودند که بیشترین زحمت را کشیدند .همین طور فیلمسازانی که فیلم هایشان به موقع رسید و هیئت انتخاب در سر موعد مقرر توانستند آنها را داوری کنند و امیدوارم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و به موقع فیلم ها برای نمایش به دست ما برسد که کوچکترین خللی در برگزاری نظم جشنواره صورت نگیرد .

وی افزود : همچنین زمانبندی برای اهالی سینما اعلام کرده بودیم که هفتم بهمن ماه دریافت کپی های اولیه فیم ها ی آماده شده خواهد بود. که ما نیز برای نمایش فیلم ها در سینماهای مختلف بر اساس آن برنامه ریزی خواهیم کرد .طبق ضوابط جشنواره آمده که هرکدام از دوستان که کپی انها تا هفت بهمن آماده نشود و یا فیلمشان در حقیقت حاضر شود بنا به احترامی که به مخاطب و خانواده سینمای ایران خواهیم گذاشت و همچنین دلایلی که خودشان پذیرفته اند فیلم آنها کنار خواهد رفت.

وی همچنین گفت: از روز گذشته پیش فروش جشنواره را داشتیم که طی مدت سه ساعت 75 درصد ظرفیت ها فروخته شد و طبق نظر کارشناسانی که این سالها کار پیش فروش را انجام می دادند اعلام شده چنین استقبالی بی سابقه بوده است هر سال در پیش فروش ما سه روز زمان صرف می کردیم که امسال در سه ساعت اولیه پیش فروش ما تمام شده و الان درخواست کاربران این است که بتوانیم ظرفیت را باز کنیم تا آنها بلیط تهیه کنند که عملا چنین چیزی ممکن نخواهد بود .زیرا امسال ما درصدی از فروش بلیط را دراختیار گیشه قرار داده ایم و مقداری هم برای هنرمندان در نظر گرفته ایم که آنها می توانند بر این اساس برنامه ریزی کرده و از گیشه های سینما بلیط فراهم کنند . 

دبیر جشنواره اظهار داشت: با توجه به استقبال روز گذشته از فروش بلیط ها ، امسال سینما های جشنواره سینماهای شلوغ تری خواهد بود و پیش بینی می كنم برای 4 الی 5 فیلم حداقل سانس های فوق العاده از همین حالا پیش بینی كنیم. ودر كنار اینها بخش فیلم های سه بعدی بود كه مورد توجه قرار گرفت و خیلی از این فیلم همزمان در حال اكران شدن است كه امیدوارم امسال برای اولین بار نمایش فیلم های سه بعدی را به صورت جدی داشته باشیم. همچنین حضور بیش از 250 مهمان خارجی در جشنواره امسال را شاهد خواهیم بود .

خزاعی همچنین در خصوص مراسم افتتاحیه گفت: امسال 2 نوع مراسم افتتاحیه را برای جشنواره در نظر گرفتیم ، یكی آیین استقبال از هنرمندان در بیرون از تالار وحدت است و دیگری مراسمی كه در داخل تالار وحدت برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص صنوف سینمای ایران اظهار داشت: صنوف سینمای ایران سینمای اختصاصی خوهند داشت كه بتوانند چند روز آینده كه كارت هایشان صادر می شود از برنامه های جشنواره استفاده كنند و سینمای صحرا اگر تغییر نكند برای آنها در نظر گرفته شده است تا همانند سالیان گذشته از برنامه های جشنواره با خاطره ای خوش استفاده كننند.

 

در همین رابطه ببینید

گالری پوسترهای سی امین جشنواره فیلم فجر


 تاريخ ارسال: 1390/10/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.