پرده سینما

نام براد پیت از تهیه‌كنندگی درخت زندگی حذف شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

براد پیت در فیلم درخت زندگیآكادمی اسكار اعلام كرد، براد پیت را به عنوان تهیه‌كننده فیلم درخت زندگی محسوب نمی‌كند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسكرین دیلی، پس از آنكه درخت زندگی فیلم برنده نخل طلای كن نامزد نهایی جایزه اسكار بهترین فیلم معرفی شد، تعداد زیاد تهیه‌كنندگان این فیلم دردسرساز شد. چراكه اگر درخت زندگی موفق به كسب جایزه اسكار شود، تهیه‌كنندگان آن برای دریافت جایزه روی صحنه خواهند آمد. به همین دلیل اعضای شاخه تهیه‌كنندگان آكادمی اسكار روز گذشته اعلام كرد، سارا گرین، بیل پوهلند، دده گاردنر و گرانت هیل را به‌عنوان تهیه‌كنندگان درخت زندگی محسوب كرده است و این به معنای خروج نام براد پیت از فهرست تهیه‌كنندگان این فیلم موفق و تحسین‌شده است.

آكادمی اسكار معمولاً بیش از سه نفر را برای تهیه‌كنندگی یك فیلم مجاز نمی‌داند، اما برای درخت زندگی به این نتیجه رسید كه هر چهار نفر در فهرست تهیه‌كنندگان قرار بگیرند.

درخت زندگی كه براد پیت و شون پن را به عنوان بازیگران اصلی دارد،‌ در ماه‌ گذشته جوایز متعددی ازجمله بهترین فیلم انجمن منتقدان فیلم سانفرانسیسكو و انجمن منتقدین فیلم تورنتو را كسب كرده است. در این فیلم كه روایت امپرسیونیستی و متافیزیکی مالیک از جهان و جایگاه انسان است، دو روایت داستانی و مستند به موازات هم پیش می‌روند و در آخر به نقطه‌ واحدی می‌رسند.

فیلم تقریبا بدون دیالوگ است و در قسمت‌های مربوط به خانواده‌ی آمریکایی، با صدای فرزند بزرگ خانواده (شون پن) و یا مادر سوگوار آن‌ها روایت می‌شود که با لحن اندوهناک و شکوه‌انگیزی، درباره‌ مرگ یکی از کودکان خانواده و فقدان او حرف می‌زند.


 تاريخ ارسال: 1390/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.