پرده سینما

ابراز تأسف اصناف سینمایی از اعزام گسترده مسئولان دولتی به کن

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فستیوال کنکمیته هماهنگی جامعه اصناف سینمای ایران از تعداد زیاد افراد اعزامی به کن از هزینه بیت‌المال اظهار شگفتی و تاسف کرد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از کمیته هماهنگی و اطلاع رسانی جامعه اصناف ایران در جلسه این کمیته، مساله هجوم سوال برانگیز و توریستی مسئولان و کارکنان دولتی سینما به جشنواره کن با هزینه بیت‌المال، آن هم در شرایطی که اوضاع اقتصادی سینما بسیار نا به ‌سامان و رو به ورشکستگی است و در شرایطی که همکاران سینمایی و اهالی متخصص سینما مدت‌هاست با معضل بیکاری دست به گریبانند، مطرح و از این بابت اظهار تاسف و شگفتی شد.

 در همین ارتباط، درباره پیش بینی‌های موجود در سند چشم انداز توسعه بیست ساله کشور برای بیمه بیکاری اهالی سینما و انجام نشدن اقدامات عملی مدیریت دولتی سینما درخصوص این بیمه بحث شد و از اینکه درصورت بی‌توجهی نکردن دولت، در شرایط فعلی این بیمه تا چه میزان می‌توانست به کار اهالی سینما بیاید اظهار تاسف شد.

 همچنین گزارشی درباره مساله بیمه تکمیلی اعضای خانه سینما و نامه ای که رؤسای بیست و چهار صنف به رییس سازمان سینمایی ارسال کردند، داده شد و مقرر شد همچنان تا دستور رییس سازمان سینمایی برای صدور کارت های بیمه، پیگیری های لازم از سوی کمیته امور بیمه انجام شود.


 تاريخ ارسال: 1391/2/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.