پرده سینما

اولین روز نمایش فیلم‌های ایرانی در بازار كن

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنگامه قاصیانی، فرهاد اصلانی و محسن علی اکبری در فستیوال کننمایش فیلم‌های ایرانی در بازار جشنواره‌ی فیلم كن با شیرتوشیر ابراهیم فروزش از صبح امروز جمعه ـ 29 اردیبهشت ماه ـ آغاز شد.

به گزارش ایسنا از كن، 19 فیلم از سوی بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم كن به روی پرده می روند و رویای سینما به كارگردانی علی شاه‌حاتمی و سلام بر فرشتگان به كارگردانی فرزاد اژدری دیگر آثاری هستند كه امروز به نمایش درخواهند آمد.

بنا به گفته امیر اسفندیاری مدیر بخش بین الملل فارابی در ایام برپایی جشنواره تبلیغ نمایش فیلم‌های ایرانی طی 4 نوبت در اسكرین دیلی و پشت جلد نشریه بامپر كه توزیع وسیعی می‌شوند درج خواهد شد و همچنین پنل تبلیغاتی در محل پرتردد بازار نصب شده است.

اسفندیاری گفت: طی دو روز اول جشنواره ملاقات‌هایی با جشنواره‌ها و خریداران مختلف از كشورهایی چون تركیه، مالزی، تایوان و بلژیک داشته‌ایم.

چتر سینمای ایران در كن شامل فارابی، انجمن سینمای جوانان، آریا صنعت تخیل، فیلمیران و مركز گسترش سینمای مستند و تجربی می شود كه به عرضه محصولاتشان می پردازند.

در خارج از چتر هم در بخش های دیگر بازار از ایران موسسه رسانه های تصویری، حوزه هنری، صداوسیما، مستقل‌های ایرانی و شركت شهرزاد غرفه دارند و آثار كشورمان را عرضه می‌كنند.

هنگامه قاضیانی، یكتا ناصر، فرهاد اصلانی، محسن علی اكبری، علی علایی، همایون اسعدیان، غلامرضا موسوی، علی معلم، شهرام علیدی، فاطمه معتمدآریا، جهانگیر الماسی، مجید جوزانی و سعید سهیلی از سینماگران ایرانی هستند كه طی دو روز اول جشنواره در كن حضور دارند و از مدیران نیز می‌توان به امیر اسفندیاری، حسن نجاریان، محمد رضا عباسیان، شفیع آقامحمدیان، هاشم میرزاخانی و غلامرضا منتظمی اشاره كرد.


 تاريخ ارسال: 1391/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.