پرده سینما

فروش بین‌المللی کمپانی فیلم «فوکس» نیز از مرز یک میلیارد دلار گذشت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشان کمپانی فوکس قرن بیستمبا وجود گذشت کمتر از شش ماه از آغاز سال جاری میلادی، فروش بین‌المللی کمپانی فیلم «فوکس» از مرز یک میلیارد دلار گذشت.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، با توجه به رشد قابل ملاحظه فروش بین‌المللی کمپانی‌های فیلمسازی، شرکت فیلمسازی «فوکس» پس از کمپانی‌های فیلمسازی «والت دیزنی» و «برادران وارنر» سومین شرکت فیلمسازی است که در نیمه‌ی نخست سال 2012 به فروش بین‌المللی یک میلیارد دلار می‌رسد.

بخش قابل توجهی از درآمد کمپانی فیلم فوکس در سال جاری میلادی از نسخه‌ی سه‌بعدی فیلم تایتانیک به دست آمد. نسخه سه بعدی تایتانیک توانست 286 میلیون دلار فروش داشته باشد که بیش از نیمی از فروش این فیلم در کشور چین به دست آمد؛ این در حالی است که سال 2012 دوازدهمین سالی است که فروش این کمپانی از مرز یک میلیارد دلار عبور می‌کند.

از سوی دیگر فیلم آلوین و سنجاب‌ها توانست به فروش 135 میلیون دلاری دست پیدا کند و سینمایی پرومته نیز تنها با اکران در 15 کشور نیز تا به حال توانسته 35 میلیون دلار عاید کمپانی فاکس کند.

کمپانی‌های فیلمسازی «سونی» و «یونیورسال» نیز به احتمال فراوان تا پایان ماه جولای به فروش یک میلیارد دلاری خواهند رسید.

فیلم مردان سیاه پوش3 کمپانی سونی به فروش 400 میلیون دلاری در سطح بین المللی دست یافته است و از سوی دیگر فیلم سفید برفی و شکارچی کمپانی یونیورسال که هفته پیش اکران شد، 39 میلیون دلار فروش داشته، این در حالی است که هر دو شرکت‌های فیلمسازی از ابتدای سال تاکنون حدود 800 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

شرکت فیلمسازی «پارامونت» نیز از ابتدای سال 2012 تاکنون 646 میلیون دلار فروش داشته و با توجه به مشکل کمبود فیلم‌های تولیدی، بعید است بتواند به رکورد فروش یک میلیارد دلاری دست یابد.


 تاريخ ارسال: 1391/3/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.