پرده سینما

«کاپیتان آمریکا» به قسمت دوم رسید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

کاپیتان آمریکاشرکت مارول پس از موفقیت کلان مالی و انتقادی انتقام جویان تصمیم گرفته است دومین قسمت فیلم کمیک استریپی کاپیتان آمریکا را وسیع‌تر و پرخر‌ج‌تر تهیه کند. به همین منظور مسئولان این شرکت‌ برادران روسو (جو و آنتونی) را برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانانه انتخاب کرده‌اند.

به گزارش فارس، برادران روسو قبل از این فیلم‌های کمدی و درام تو، من و دوپری و به کالین وود خوش آمدید را کارگردانی کرده‌اند.

اما نکته جالب این‌جاست که آن‌ها سخت دوستدار و طرفدار قصه‌های ابرقهرمانانه و کمیک استریپی هستند و همیشه می‌خواستند یک فیلم کمیک استریپی را کارگردانی کنند.

قبل از برادران روسو، فیلم‌سازانی مثل جرج نولفی و اف گری‌گری (هر دو فیلم‌سازان ژانر اکشن) برای کارگردانی کاپیتان آمریکا2 نامزد شده بودند.

هنوز تهیه‌کنندگان فیلم خط اصلی قصه قسمت دوم را فاش نکرده‌اند و ظاهراً قرار هم نیست این قصه تا زمان اکران عمومی آن فاش شود. کریس ایوانز برای دومین‌‌بار در نقش ابوقهرمان قصه فیلم‌بازی خواهد کرد و به مبارزه با نیروهای منفی پرقدرت خواهد پرداخت. او قبل از این در مجموعه فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانه چهار شگفت‌انگیز هم در نقش یک ابرقهرمان بازی کرد.

قسمت اول کاپیتان آمریکا سال قبل در سطح جهانی حدود 370 میلیون دلار فروش و راه را برای تولید انتقام جویان توسط شرکت مارول هموار کرد.

برخی منابع می‌گویند قصه قسمت دوم کاپیتان آمریکا از آن‌جا آغاز می‌شود که قصه فیلم انتقام جویان به پایان رسید. اما مسئولان شرکت مارول این نظریه را هنوز تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

در فیلم «آونجرز» شش ابرقهرمان قصه‌های کمیک استریپی - و از جمله کاپیتان آمریکا - برای نجات کره زمین، مجبور به مبارزه‌ای سخت با یک موجود بیگانه و بسیار خطرناک فضایی می‌شوند.

کریس ایوانز در این فیلم دوباره در نقش استیو راجرز بازی کرد که در هنگام بروز خطر، تبدیل به یک ابرقهرمان استثنایی می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/3/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.