پرده سینما

دی‌کاپریو: قرار نیست در فیلم‌هایی که تهیه می‌کنم نقش اول را بازی کنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لئوناردو دی کاپریولئوناردو دی‌کاپریو می‌گوید قرار نیست بازیگر اصلی تمام فیلم‌هایی باشد که خودش تهیه می‌کند. دی‌کاپریو تهیه‌کننده فیلم دونده، دونده است که حال و هوایی درام و دلهره‌آور دارد و در فضایی جنایتکارانه اتفاق می‌افتد.

به گزارش فارس پیش تولید این فیلم به تازگی شروع شده و قرار است برای نمایش عمومی در فصل پائیز سال 2013 آماده شود. دی‌کاپریو با این پروژه فقط به عنوان تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار همکاری دارد و در هیچ یک از نقش‌های اصلی یا فرعی آن بازی نخواهد کرد.

نقش‌های اصلی دونده، دونده را بن‌افلک و جاستین تیمبرلیک بازی می‌کند و براد نورمن فیلم‌ساز جوان، کارگردانی آن را به عهده دارد. خط اصلی قصه فیلم در ارتباط تاجر موفقی است که درگیر دنیای بازی‌های آنلاین ویدیویی شده و به این ترتیب وارد یک ماجراجویی ناشناخته می‌شود.

منتقدان سینمایی از فیلم به عنوان کاری اسم می‌برند که رگه‌هایی از دو فیلم سرآغاز ( با بازی خود دی‌کاپریو) و بازی (ساخته دیوید فینچر) را در خود دارد.

دی‌کاپریو که سال قبل یکی از تهیه‌کنندگان نیمه مارس جرج کلونی هم بود، می‌گوید قرار نیست بازیگر اصلی تمام فیلم‌هایی باشد که تهیه می‌کند. به گفته این بازیگر، او هنگام انتخاب فیلم‌ها برای تهیه‌کنندگی به جذابیت و بدیع بودن قصه آن‌ها توجه دارد و نه این که برای خودش نقشی در آن‌ها دست و پیدا کند.

براد نورمن کارگردان دونده، دونده سال قبل درام جنایتکارانه وکیل لینکلن را به عنوان دومین فیلم سینمایی خود، روانه پرده سینماها کرد. این فیلم که از سیمای جمهوری اسلامی ایران مدتی قبل پخش شد، متیو مکوهانی را در نقش اصلی داشت.

لئوناردو دی‌کاپریو که به زودی نسخه دوباره سازی شده فیلم کلاسیک گتسبی بزرگ را به روی پرده سینماها می‌فرستد، در یک همکاری تازه با مارتین اسکورسیزی در درام افشاگرانه او گرگ وال استریت بازی خواهد کرد. او یکی از تهیه‌کنندگان فیلم این فیلمساز مورد علاقه خود نیز هست.

از این بازیگر سال قبل درام شرح حال گونه جی ادگار به کارگرداین کلینت استیوود اکران عمومی شد که موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب نکرد.


 تاريخ ارسال: 1391/3/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.