پرده سینما

نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران افتتاح می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران عصر امروز در ایوان شمس برگزار می شود.

 

یزدان عشیریمراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران عصر امروز یکشنبه 28 خرداد در شب مبعث حضرت رسول اکرم(ص)در ایوان شمس برگزار می شود.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران؛ با اعلام این خبر افزود: برپایی این مراسم راس ساعت 18 روز یکشنبه در ایوان شمس پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران دکترحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و معاونان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان سینمایی، مدیران و مسئولان سازمان صدا و سیما حضور خواهند داشت.

به گفته وی؛ علاوه بر هنرمندان و صاحبان آثار در بخش های مختلف و نمایندگان رسانه های گروهی، اعضای شورای سیاستگذاری، اعضای هفت هیات داوری و سه هیات انتخاب جشنواره نیز، در این مراسم حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران با بیان اینکه برای مراسم افتتاحیه جشنواره از طراحی و دکور خاصی استفاده می شود خاطر نشان ساخت: کارگردانی این مراسم بر عهده مجید برزگر از هنرمندان و فیلمسازان کشور است و مراسم از الگوی اجرایی متنوعی شامل سخنرانی، قدردانی، نمایش وله های تصویری و ...برخوردار است.

عشیری یادآور شد: برنامه های جشنواره فیلم ویدیویی تهران از ساعت 14 روز دوشنبه 29 خرداد در مجموعه سیبنمایی فلسطین، و در همان روز همزمان در سالن آموزش و پرورش جزیره ابوموسی و مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت به اجرا در می آید.همچنین، 9 بوستان شهر تهران شامل: بوستان های: فرهنگسرای بهمن در میدان بهمن، پردیس بانوان در اتوبان آزادگان، پارک شقایق در سعادت آباد- میدان کاج، پارک بسیج در اتوبان شهید محلاتی، پارک پلیس در تهران پارس پارک گفتگو در گیشا، پارک شفق در یوسف آباد، پارک فدک در نارمک و پارک پامچال در اتوبان بعثت از طریق نمایش LED  های مستقر به  اکران آثار می پردازند.

 


 تاريخ ارسال: 1391/3/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.