پرده سینما

تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی تهران

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا عباسيان دبير نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديویی تهران اعلام کرد: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی تهران از سربازان گمنام امام زمان (عج) تجلیل می شود.

بنا بر گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی تهران عباسیان با اعلام این خبر افزود: اين اقدام در راستاي پاسداشت از تلاش هاي بي شائبه و خدمات ارزنده اين سربازان عزيز در حفظ و ارتقاي امنيت و آرامش كشور و بركات اين تلاش ها در مسير رشد، توسعه و پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي پيش بيني شده است.

در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر دستگيري عوامل ترور شهيدان هسته اي تجليل مي شود.

وي ادامه داد: اين برنامه كه در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم ويديويي تهران  صورت مي گيرد ضمن ارج گذاري به اين تلاش هاي ارزشمند، افقي را ترسيم مي كند تا هنرمندان و سينماگران كشور هم پاي اين عزيزان بيش از گذشته در جهت اعتلاي فرهنگ و هنر اسلامي و تبيين زيبايي ها و ارزش هاي ملي اهتمام ورزند.

به گفته وي، جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران با تاكيد به اولويت هاي مضموني و موضوعات اجتماعي و سياسي و فرهنگي و اجتماعي كشور مي كوشد تا با اين تجليل يادآوري نمايد كه فيلمسازي در زمينه شهداي هسته اي و همه شهيدان ترور از بدو شكل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي تا كنون، مي تواند يكي از اولويت هاي موضوعي در توليد و ساخت فيلم هاي ويديويي و  روشنگري افكار عمومي باشد كه امروزه در مقياس گسترده اي از طريق شبكه نمايش خانگي و يا شبكه هاي تلويزيوني پخش مي شود.


 تاريخ ارسال: 1391/3/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.