پرده سینما

دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا عباسیان در حکمی از سوی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب شد.

 

محمدرضا عباسیانبه گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی متن حکم شمقدری خطاب به عباسیان به شرح ذیل است:

 «در استقبال از موسم سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و تدارک شایسته برای برنامه‌ریزی و اجرای اصولی و شایسته آن، شما را به اعتبار تجربه و پیشینه قابل اعتنا در عرصه‌های فرهنگی و هنری به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرده و رجاء واثق دارم با ایده‌های تازه و ابتکاراتی که شورای سیاست‌گذاری جشنواره و صاحبان اندیشه به شما پیشنهاد می دهند، موجبات ثبت پر افتخار این دوره از جشنواره را در دفتر رخدادهای سینمایی کشور فراهم خواهد ساخت. جشنواره سی و یکم در اولین سال فعالیت سازمان سینمایی، آغاز گر فصل جدید سینمای ایران است. بنابراین ضرورت دارد برای شکوفایی هر چه بیشتر سینمای مسئولیت پذیر و سینماگر متعهد به اتفاق همکاران سازمان سینمایی برنامه‌ریزی بایسته را انجام داده تا عموم علاقمندان ودوستداران سینمای ایران در فضایی سرشار از ذوق و خلاقیت،به تماشای زیبایی های سینمای پاکی و معنویت میهمان شوند.»

 محمدرضا عباسیان مدیر عامل موسسه رسانه‌های تصویری است و دبیری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ویدئویی را نیز عهده‌دار بود است.


 تاريخ ارسال: 1391/4/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.