پرده سینما

بنیاد سینمایی فارابی با 6 فیلم کودک و نوجوان به جشنواره فیلم فجر می رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

شش فیلم از تولیدات کودک و نوجوان بنیاد سینمایی فارابی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی ، فیلم های کودک و نوجوان نخودی به کارگردانی جلال فاطمی و به تهیه کنندگی فرشته طائرپور، پرواز مرغابی ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی، خواب های دنباله دار به کارگردانی و تهیه کنندگی پوران درخشنده ، همبازی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی کریمی، روشن خاموش روشن به کارگردانی حمیدرضا چارکچیان و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری و ترانه کوچک من به کارگردانی مسعود کرامتی  و  تهیه کنندگی سعید شاهسواری در جشنواره فیلم فجر  حضور دارند.

از این میان آثار اشاره شده فیلم های  نخودی،  پرواز مرغابی ها، خواب های دنباله دار و همبازی آماده نمایش و فیلم های ترانه کوچک من و  روشن خاموش روشن در حال انجام امورفنی هستند.

تولید این آثار بخشی از تلاش بنیاد سینمایی فارابی برای رونق بخشیدن به سینمای کودک و نوجوان است که این روند تولید در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین در تولیدات آتی بنیاد سینمایی فارابی در حوزه سینمای کودک و نوجوان به جذابیت های مضمونی آثار نیز توجه خواهد شد تا علاوه بر بازارهای داخلی، این تولیدات امکان حضور و تاثیرگذاری در بازارهای بین المللی را داشته باشند.

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.