پرده سینما

میرعلایی از بنیاد سینمایی فارابی می‌رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اختلافات مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و رئیس سازمان سینمایی کشور، منجر به استعفای سیداحمد میرعلایی خواهد شد.

 به گزارش فارس، سید ‌احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در تغییرات جدید مدیران سینمایی و در ساختار سازمان سینمایی کشور، جواد شمقدری را همراهی نمی‌کند.

حکم دبیری وی به تازگی از سوی رئیس سازمان سینمایی کشور در سمت دبیری جشنواره بیست و ششم کودک و نوجوان اصفهان صادر شده است اما این حکم هنوز در سایت رسمی بنیاد سینمایی فارابی به ثبت نرسیده است و گویا میرعلایی هنوز دبیری این جشنواره را نیز قبول نکرده‌اند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی فارس، اختلافات رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل بنیاد سینمایی از جایی بالا گرفت که فیلمنامه لاله در شورای این بنیاد رد شد و در همین راستا معاونت فرهنگی این بنیاد نیز استعفا داد.

قرار است سمت مدیریت بنیاد سینمایی فارابی به شفیع آقامحمدیان (مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) سپرده شود. با توجه به پررنگ شدن نقش حسین خورشیدی در یک ماهه اخیر در گزارشات و اعلام نظرها احتمالاً سمت مدیرعاملی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز به معاونت فرهنگی این مرکز که مدتی است در خصوص اهداف و برنامه‌های مرکز گسترش به مطبوعات توضیح می‌دهد و در نشست‌ها حضور دارد، ارایه خواهد شد.

تغییرات در مدیران سینمایی کشور در حالی صورت می‌گیرد که تنها یک سال به پایان عمر دولت باقی مانده است و با این جابه‌جایی‌ها نمی‌توان به عملکرد سازمان سینمایی کشور در روزهای باقی‌مانده امیدوار بود.


 تاريخ ارسال: 1391/4/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.