پرده سینما

تام کروز دارای قدرت‌های ماورایی است!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیسای ساینتولوژی بطور رسمی اعلام کرد تام کروز دارای قدرت‌های ماورایی است.

به گزارش خبرآنلاین، این کلیسا باور دارد تام کروز بازیگر هالیوود که معروف‌ترین چهره فرقه ساینتولوژیست‌ها به شمار می‌رود، توانایی تله‌پاتی و جابجایی اشیا با قدرت ذهن را دارد.

 کروز 50 ساله مدت‌هاست به ساینتولوژی گرویده است. مجله رولینگ استونز سال 2006 در گزارشی نوشت او در این فرقه به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که به آن «تتان فعال» می‌گویند. افرادی که به این مرحله می‌رسند بر خودشان و محیط اطرافشان کنترل کامل پیدا می‌کنند.

 شاید کلیسای ساینتولوژیست‌ها به بهانه طلاق کروز و کتی هلمز برای جانبداری از این بازیگر این حرف‌ها را زده باشد، اما به گفته آن‌ها کسی که در مرحله «تتان فعال» است نه تنها می‌تواند اشیا اطراف خود را با ذهن جابجا کند، بلکه می‌تواند هر وقت خواست از جسم خود خارج شود و رفتار دیگر انسان‌ها و جانوران را هم کنترل کند.

 در هر حال 30 سال می‌شود که تام کروز مراحل مختلف این فرقه مذهبی را تمرین کرده و به نوعی به مراقبه دست زده است. او حالا با گذر از «پل آزادی تمام» وارد مرحله جدیدی شده که این قدرت‌ها را به او نسبت می‌دهد. شاید او برای بازی در صحنه‌های اکشن قسمت بعدی مأموریت: غیرممکن نیاز به هیچگونه جلوه‌های ویژه نداشته باشد (البته او در پروتکل شبح بدون بدل در تمامی صحنه‌های اکشن ظاهر شده بود. یعنی این ادعا صحت دارد؟)

این درحالی است که اغلب ساینتولوژیست‌هایی که از این فرقه جدا شده‌اند، تمام این حرف‌ها را دروغ می‌خوانند و صحبت‌های کلیسای ساینتولوژی را نوعی جوسازی برای تبلیغ فرقه خود می‌دانند. بد نیست بدانید رئیس این کلیسا اتوبوسی به تام کروز هدیه کرده است که یک میلیون دلار ارزش دارد.

 ساینتولوژی این عقیده را تقویت می‌کند که انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. در این راستا انسان باید با هوشیاری کامل تمام تجربه‌های تلخ زندگی خود را مرور کرده و به یاد آورد تا از آن‌ها گذر کرده به سرچشمه حیاتی خود نزدیک‌تر شود. جان تراولتا یکی دیگر از طرفداران این فرقه است.

 

دیلی میل / 11 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده


 تاريخ ارسال: 1391/4/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.