پرده سینما

مقررات بخش جلوه‌گاه امید جشنواره فیلم کودک اعلام شد

پرده سینما









 

 

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در راستای حمایت از سینمای ملی به ویژه فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با هدف نشاط، امید و تعالی زمینه مشارکت و حمایت کلیه سازمان‌ها، نهادها، کانون‌ها و انجمن‌ها را در قالب داوری فیلم‌ها با عنوان «جلوه‌گاه امید» فراهم آورده است.جشنواره فیلم کودک

به گزارش روابط فیلم کودک، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن ها، موسسات و نهادهایی که علاقمند به مشارکت، داوری و اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه جشنواره کودکان و نوجوانان هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ذیل نسبت به داوری آثار جشنواره‌ اقدام و فیلم‌های مورد نظر خود را برگزیده و معرفی نمایند. بیستم تیرماه آخرین مهلت اعلام آمادگی برای حضور در این بخش از جشنواره فیلم کودک است.

نهادها، سازمان‌ها،‌ وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند با تکمیل برگ تقاضای داوری و ارائه آن به مدیریت این بخش (سید علی الفت) به آدرس بنیاد سینمایی فارابی (خیابان سی‌تیر، شماره 59 موزه آبگینه) مراجعه و یا مکاتبه کنند.

معرفی کتبی حداکثر 3 داور (که صلاحیت فرهنگی، هنری و علمی ایشان محرز باشد)،‌ اعلام شاخص‌ها و نوع ارزشیابی و داوری،‌ میزان جوایز این دوره از جشنواره برای بهترین فیلمنامه مبلغ 20 میلیون ریال، برای بهترین کارگردانی مبلغ 30 میلیون ریال و برای بهترین فیلم مبلغ 40 میلیون ریال برای هر انتخاب می‌باشد که تامین آن به عهده سازمان‌ها و نهادهای شرکت کننده در این بخش می‌باشد.

همچنین به منظور برنامه‌ریزی مناسب آیین اختتامیه و اعطای جوایز بخش «جلوه‌گاه امید»، تمام جوایز هنگام تحویل مدارک هر سازمان یا موسسه دریافت می‌شود و سازمان‌ها و نهادهای شرکت کننده در این بخش می‌بایست نماینده‌ تام‌ الاختیار خود را به منظور انجام هماهنگی‌های لازم معرفی نمایند.

سایر مقررات این بخش از جشنواره نیز به این شرح است:

برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی مدیریت این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظفند در زمان‌بندی ارایه شده نسبت به داوری فیلم‌ها اقدام نمایند.

نتایج آرای داوری می‌بایست حداکثر یک روز بعد از پایان نمایش فیلم‌ها و داوری‌ها، با امضای داوران محترم معرفی شده به مدیریت این بخش اعلام گردد.

در مراسم اهدای جوایز هیچ بیانیه‌ای خوانده نمی‌شود و بیانیه سازمان‌های شرکت کننده در اختیار نشریه روزانه جشنواره و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/5/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.