پرده سینما

وعده‌ سینماگران با مردم مقابل سینما «آزادی» برای زلزله‌زدگان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سید رضا میرکریمی و کمال تبریزیسینماگران روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور در مقابل سینما «آزادی» كمک‌های نقدی را جهت یاری به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی دریافت می‌كنند.

به گزارش ایسنا، ستاد كمک رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان اعلام كرد: با توجه به پیگیری‌ها و تماس‌های بی‌شمار برای كمک به حادثه‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی، سینماگران طی روزهای پنجشنبه و جمعه ـ 26 و 27 مرداد ماه ـ از ساعت 15 تا 24 با حضور در مقابل سینما «آزادی» كمک‌های نقدی هم وطنان را دریافت خواهند كرد.

بنا بر اعلام هنرمندان اعضای این ستاد، پرویز پرستویی، كمال تبریزی و رضا میركریمی كمك‌های جمع‌آوری شده هفته آینده طی سفر هنرمندان به مناطق حادثه دیده اهدا خواهد شد.

رضا كیانیان، مجید مجیدی، كمال تبریزی، مهدی فخیم‌زاده رویا تیموریان، پرویز پرستویی، محمدمهدی عسكرپور، رضا میركریمی، حسن پورشیرازی ،‌همایون اسعدیان، نگار جواهریان، فاطمه معتمدآریا، فرهاد توحیدی، مسعود رایگان، رخشان بنی‌اعتماد، باران كوثری، حامد بهداد و ... از جمله سینماگران حاضر در این برنامه خواهند بود.

ستاد كمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان از عموم مردم برای شركت در این برنامه دعوت به عمل آورد.


 تاريخ ارسال: 1391/5/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ali:

من دیشب اونجا بودم استقبال مردم عالی بود تا اون موقع 53 میلیون تومن پول جمع شده بود دم همه هنرمندای مردمی مون گرم به خدا

0+0-

جمعه 27 مرداد 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.