پرده سینما

حضور یازده سازمان و نهاد در بخش جلوه گاه امید جشنواره فیلم کودک قطعی شد

پرده سینما









تاکنون حضور یازده سازمان و نهاد در بخش جلوه گاه امید بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک قطعی شده است.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، سیدعلی الفت مدیر این بخش افزود: هم اکنون نیز مذاکرات ما با دیگر سازمان ها و نهادها ادامه دارد و تلاش می کنیم تا جشنواره بیست و ششم فیلم کودک با بیشترین مشارکت ممکن از سوی سازمان های کشور برگزار شود.

تاکنون سازمان ها و نهادهایی چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ستاد اقامه نماز، مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن مدیران تولید سینمای ایران ، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، سازمان بسیج جامعه زنان کشور و مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری در بخش جلوه گاه امید جشنواره حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از داوران این بخش از جشنواره نیز معرفی شده اند و در میان آن ها چهره های سینمایی مطرح کشور همچون محمد علی نجفی، مهدی رحمانی، لاله اسکندری و غیره دیده می شود.

مدیر این بخش از جشنواره فیلم کودک افزود:‌ نهادها، سازمان‌ها،‌ وزارتخانه‌ها و دستگاه ها می‌توانند با تکمیل برگ تقاضای داوری و ارائه آن به این بخش به آدرس بنیاد سینمایی فارابی (خیابان سی تیر، شماره 59 موزه آبگینه) مراجعه و یا مکاتبه کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.