پرده سینما

سالن استاد فرشچیان اصفهان به اهالی رسانه اختصاص یافت

پرده سینما









مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از اختصاص سالن آمفی تئاتر استاد فرشچیان شهر اصفهان به اهالی رسانه ها خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، جعفر گودرزی اظهار داشت: این سالن به  دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان و امکانات مطلوب در اختیار اهالی رسانه قرار می گیرد تا این عزیزان بتوانند به گونه ای شایسته اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره فیلم کودک را منعکس کنند.

وی به اهمیت اطلاع رسانی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: تجربه سال گذشته و میزان استقبال مخاطبان و مهیمانان جشنواره نسبت به رویدادهای قبلی بی نظیر بود و به نوعی اغلب نشست های تخصصی جشنواره فیلم کودک با پر بودن سالن استاد فرشچیان همراه بود و حاصل آن به انعکاس مناسب اخبار و اطلاعات جشنواره منجر شد. امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته در این مسیر گام خواهیم برداشت.

گودرزی همچنین برنامه ریزی برای اختصاص امکانات لازم برای اهالی رسانه ها در جشنواره فیلم کودک را از دیگر فعالیت های صورت گرفته برشمرد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک در پایان اظهار داشت: امسال نمایشگاه های جشنواره نیز در مجموعه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد تا این فضا به نوعی نمادی از جشنواره فیلم کودک باشد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.