پرده سینما

ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک آغاز شد

پرده سینما









مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: ثبت نام خبرنگاران نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دوشنبه ۲۰ شهریور ماه سال جاری آغاز شد.

جشنواره فیلم کودک بنا به گزارش سایت پرده سینما سعید ساکت در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امسال به منظور مشارکت گسترده‌تر کودکان و نوجوانان در این جشنواره تصمیم گرفت که ۲۶ نوجوان اصفهانی را به عنوان خبرنگار نوجوان این جشنواره انتخاب کند.

وی ادامه داد: به همین منظور نوجوانان متقاضی به انجام وظیفه خبرنگاری در جشنواره بیست و ششم از دوشنبه ۲۰ شهریور تا سه شنبه 28 شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به موزه هنرهای معاصر اصفهان برای این بخش ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: تمامی متولدین سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ که معدل آخرین سال تحصیلشان حداقل ۱۸ باشد و علاقه‌مند به امور رسانه‌ای می توانند نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام، آزمون گزینش روز شنبه دوم مهر ماه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.

ساکت خاطرنشان کرد: برگزیدگان مصاحبه حضوری به عنوان خبرنگار نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انتخاب می‌شوند و ۲۰ ساعت تحت آموزش مجرب‌ترین نویسندگان و روزنامه‌نگاران سینمایی و هنری شهر اصفهان قرار می‌گیرند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/6/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.