پرده سینما

آواتار 4 ساخته خواهد شد

پرده سینما









جیمز کامرون اعلام کرد چهارمین قسمت آواتار به زودی ساخته خواهد شد.

 

آواتاربه گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم‌‌ساز گفته است قسمت چهارم مجموعه فیلم علمی - تخیلی و زیست محیطی او پیش درآمدی بر قصه قسمت اول آن خواهد بود.

جیمز کامرون بدون اشاره مشخص به صحبت‌های هفته قبل جان لاندو تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد او ایده مشخصی برای قسمت چهار آواتار دارد.

به گفته او: «البته هنوز کار نوشتن فیلم‌نامه «آواتار 4» را شروع نکرده‌ام، اما قصه آن به زمانی بر می‌گردد که هنوز داستان قسمت اول فیلم شروع نشده است.»

به این ترتیب، این قصه درباره شکل‌گیری پاندورا و تعریف این مسئله است که چه عاملی باعث شد تا انسان‌ها راه نادرستی را در ارتباط با آن در پیش بگیرند.

جیمز کامرون قسمت چهارم آواتار را با سه قسمت سه‌گانه دوم جنگ‌های ستاره‌ای جرج لوکاس مقایسه می‌کند.

این سه‌گانه سال‌ها پس از اکران عمومی سه‌گانه اول جنگ‌های ستاره‌ای (که در دهه هفتاد و هشت میلادی اکران شدند) ساخته شد. اما قصه آن به دورانی قبل از شروع قصه سه‌گانه اول بر‌می‌گشت.

رسانه‌های گروهی در ارتباط با اظهارات متناقض تهیه‌کننده و کارگردان «آواتار»‌ها می‌گویند به احتمال زیاد جان لاندو اطلاعی از طرح کامرون برای قسمت چهارم این مجموعه فیلم نداشته است.

با این حال، آن‌ها می‌گویند عدم هماهنگی بین طرفین و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های گروهی، در شأن پر‌فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما نیست.

سال قبل جیمز کامرون و همکاران نزدیک وی گفتند قسمت‌های دوم و سوم آواتار هم تولید می‌شود و تا سه سال آینده روانه پرده سینماهای جهان خواهند شد.

قرار است دو قسمت دوم و سوم آواتار همزمان با هم و پشت سر هم فیلم‌برداری شوند تا هزینه تولید آن کمتر شود.

اما با وجود فیلم‌برداری همزمان این فیلم‌ها، دو قسمت دوم و سوم با یک فاصله یک ساله از یکدیگر، اکران عمومی می‌شوند.

قسمت اول فیلم دو سال قبل بیش از 700 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.


 تاريخ ارسال: 1391/6/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.