پرده سینما

بنیاد سینمایی فارابی اهانت فیلم آمریکایی به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کرد

پرده سینما









 

بنیاد سینمایی فارابی اهانت فیلم آمریکایی صهیونیستی به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

 

 


رسول عشق با آغوشی گشوده و سرشار از محبت، پیمان مهروزری را به ارمغان آورد، تا جهل و کینه و ستم گری را از دنیای آدمیان بزداید و حکومت عاشقانه را بگستراند . محمد نبی (ص)، پیامبری که مرام و آیین اش جز پرستش خدای بی همتا و دوست داشتن همنوع نیست، در تلخ ترین و تاریک ترین زمانه های بشر، دریچه های وسیع نور را گشود و خواب سیاه خفاشان ظلمات پرست را آشفت.

امروز و در عصری که دم زدن از فرهنگ و هنر، مسلکی همه پسند شده تا عوام فریبان دست و قلم را برای نیات ناپاک و دور از کمال خود به کار گیرند، بار دیگر عربده مستانه جهل از حلقوم ناپاکانی برخاست و جاهلی گمراه به امر اربابان گمراه تر از خویش، پیامبر عشق را به خیال باطل خود، مورد اهانت قرار داد. غافل از این واقعیت هزاران بار اثبات شده که پیامبر اسلام (ص) و تمام انبیای الهی، در سراسر تاریخ به رغم تلاش بدخواهانه کینه توزان، منزه و مبرا از هر بدی، جایگاهی بی مانند در قلب پاک خداجویان دارند.

تردیدی نیست که دین پاک اسلام همانند تمام ادیان الهی راهی است برای دستیابی به صلح و آرامش. بدون شک  جامعه امروز انسانی بیش از هر زمانی نیازمند وحدت، صلح و زندگی مهرورزانه است اما شیاطینی سیاه روی با وسوسه های صهیونیستی و استکباری بی شرمانه بر طبل نفاق و دشمنی می کوبند.

به طور یقین چنین هتاکی هایی از سر ضعف و هراس، از سوی اهل هنر بی پاسخ نخواهد ماند و راهکار هایی اصیل و متعهدانه، عرصه هنر را به محملی برای پاسخگویی به چنین افکار نا پاکی بدل خواهد کرد.

بنیاد سینمایی فارابی با محکوم کردن اقدام ابلهانه هنرمندنمایان اجیرشده  استکبار، و با بری دانستن هنرمندان راستین از چنین پلشتی مذبوحانه ای، با استعانت از توجهات حضرت حق و در پناه مدد امام زمان ( عج )، همچنان آماده همکاری با هنرمندان سراسر دنیا برای گام برداشتن در عرصه بیدارسازی فطرت پاک جهانیان است . امید که در سایه بیرق عدالت خواهی ، عصر حاکمیت شعور و عشق آغاز گردد و پلیدان و ظلمات نشینان برای همیشه در اعماق سیاهی مدفون گردند.

بک یا رسول الله ...


 تاريخ ارسال: 1391/6/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.