پرده سینما

مریم امیرجلالی: برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی می کنم

پرده سینما









مریم امیرجلالیمریم امیرجلالی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران گفت: حرفه اصلی من موسیقی است و خوشحالم که شرایط مهیا شد تا دوباره در این حرفه ادامه فعالیت داده و علاقه اصلی‌ام را دنبال کنم.

او ادامه داد: من موسیقی و فراگرفتن آن را از سالیان قبل آغاز کرده و در سال 84، چهار یا پنج کنسرت در سالن‌های مختلف ازجمله بهمن، فرهنگ، ارسباران و... برگزار کردم که یک کنسرت ویژه بانوان بود و باقی به صورت عمومی برگزار شد و استقبال خیلی خوبی از این کنسرت‌ها صورت گرفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چون تصمیم گرفتم از سینما و تلویزیون به طور کلی خداحافظی کنم بنابر این وارد حرفه اصلی خودم موسیقی و آواز شدم و دوست دارم این کار را که علاقه اصلی‌ام است ادامه دهم. کنسرت با گروه بیان 24 و 23شهریور ماه در تالار وحدت به سرپرستی عرفان گنجه‌ای برگزار می‌شود و در این اجرا سپهر رفیعیان نوازنده سنتور، پیمان قدیری نوازنده کمانچه، مرتضی فتحی نوازنده کمانچه، عبدالرضا جلالی نوازنده تار، علیرضا مالکی نوازنده تار، شایان یزدی‌زاده نوازنده تمبک و محمد ابراهیم پوستین چی نوازنده رباب هنرنمایی می‌کنند و همخوانان صالح صفدری، فیروزه فزونی و‌‌ رها یوسفی هستند. غفور شیخ تکخوان هستند و تصنیف‌ها به اتفاق من و آقای غفور شیخ اجرا می‌شود. در این اجرا قرار است یکسری تصانیف قدیمی بازخوانی شود.

او در خصوص دلیل همکاری خود با گروه موسیقی بیان تصریح کرد: زمانی که تصمیم گرفتم در حرفه موسیقی ادامه فعالیت دهم با آقای داوود گنجه‌ای این مسئله را در میان گذاشتم و ایشان گروه «بیان» را که برادرزاده خودشان سرپرستی آن را برعهده دارند و گروه موفقی هم است به من معرفی کرد و به این صورت قرار شد من با گروه بیان همکاری داشته باشم.

امیرجلالی در پایان خاطرگفت: در حال حاضر حدود دو ماه است که هفته‌ای سه تا چهار بار با گروه تمرین داریم و تمامی مجوزهای اجرا نیز دریافت شده است. امیدوارم بتوانم در مسیر موسیقی که دلگرمی و علاقه بسیاری به آن دارم موفق شوم و همین حرفه را دنبال کنم بازیگری هیچ وقت حرفه اصلی من نبوده است و به صورت خیلی اتفاقی و بدون حضور در هیچ کلاس بازیگری وارد آن شدم.


 تاريخ ارسال: 1391/6/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>tina-p:

khob ke chi hala ? in che khabarie gozashtin az cinscreen baeide be khoda mage chi shode hala ? ye zare goshhaye mardom az jigh va dad haye ishon khalas mishe

0+0-

شنبه 25 شهريور 1391



>>>جاويد:

چه بهتر

0+0-

جمعه 24 شهريور 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.