پرده سینما

دولت آلمان نمايش فيلم موهن به ساحت پيامبر(ص) را ممنوع مي‌كند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایی از فیلم موهن برائت از مسلماناندولت آلمان درحال بررسی ممنوعيت اكران عمومی فيلم موهن برادت از مسلمانان است.

به گزارش ایسنا پس از اعلام اكران عمومي و رايگان فيلم ضد اسلامي برادت از مسلمانان توسط يكي از احزاب تندروی آلمان،‌ دولت اين كشور مشغول بررسي موضوع برای جلوگيری از اكران عمومی آن است.

اين حزب سياسی تندروی منتسب به نئونازی ها اعلام كرد، نسخه‌ كامل اين فيلم اهانت‌آميز را ماه نوامبر به اكران عمومی خواهد رساند و در حال حاضر يک تريلر 14 دقيقه‌ای از اين فيلم را در وب‌سايت‌اش قرار داده است.

این در حالی است كه حزب محافظه‌ كار آلمان اعلام كرده است با توجه به قانون امنيت عمومی، از اكران فيلم برادت از مسلمانان جلوگيری خواهد كرد.

به گزارش هاليوود ريپورتر، هانس پيتر فردريش، وزير كشور آلمان اعلام كرد، از تمام ضوابط قانونی موجود براي جلوگيری از اكران اين فيلم ضدمذهبي استفاده خواهد كرد و خواستار احترام به همه‌ اديان شد.

آنگلا مركل صدراعظم آلمان روز دوشنبه اعلام كرد، فيلم برائت از مسلمانان در صورتی كه امنيت عمومي را به مخاطره بياندازد، نبايد اكران شود. مقامات در صورت نياز از نمايش اين فيلم جلوگيری خواهند كرد.

با توجه به درگيری های فراواني كه ميان حزب راست تندرو و مسلمانان آلمان در تابستان به وجود آمد، دولت اين كشور نگران بروز اعتراضات گسترده‌ مردمي نسبت به اين فيلم توهين‌آميز است‌.


 تاريخ ارسال: 1391/6/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.