پرده سینما

میرعلایی از پشت صحنه فیلم محمد (ص) بازدید کرد

پرده سینما









مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی بازدید کرد.

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، سیداحمد میرعلایی مدیر عامل فارابی و دبیر جشنواره بیست و ششم فیلم کودک، با حضور سر صحنه فیلم محمد(ص) اولین لوح زرین و ویژه جشنواره بیست و ششم فیلم کودک که مزین به نام حضرت فاطمه(س) است را به مجید مجیدی کارگران فیلم محمد(ص) اهدا کرد.

میرعلایی به همراه حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و جعفر گودرزی مدیراجرایی و روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، از لوکیشن های مکه و مدینه این فیلم بازدید کردند.

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در این بازدید از مجید مجیدی کارگردان متعهد، مطرح و با تجربه سینمای ایران برای نگارش و کارگردانی این اثر فاخر و  ارزشمند تقدیر کرد و افزود: با توجه به امکانات فراهم شده و حساسیت های گروه و بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص و توانمند، می توان چشم انداز خوبی برای این فیلم در کشورمان و جهان تصور کرد.

میرعلایی از مجیدی کارگردان فیلم محمد(ص) برای حضور در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دعوت کرد.

فیلمبرداری فیلم محمد (ص) به مدیریت ویتوریو استورارو فیلمبردار برگزیده اسکار در جاده قم در حال انجام است و تا 40 روز دیگر ادامه دارد. این فیلم کودکی و نوجوانی حضرت محمد(ص) را به تصویر می کشد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.