پرده سینما

سایت آمریکایی: خزاعی مردی که می‌خواهد ایران را به مرکز سینمای جهان بدل کند

پرده سینما









پوستر جشنواره فیلم مقاومتسایت آمریکایی زومبی کانتن شنز هم در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ادامه واکنش رسانه‌های غربی و آمریکایی و اسراییلی موضع گیری تندی کرد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود:

بار دیگر سوء تفاهم ها در نشریات و سایت های آمریکایی درباره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اوج گرفته است تا آنجا که این جشنواره را در حد جشنواره ای تنها در ستایش جنگ محکوم کرده اند.

سایت آمریکایی زومبی کانتن شنز (مفاهیم زومبی وار(وحشتناک) درباره این جشنواره با قرار دادن پوستری از جشنواره آورده است:

دبیر فستیوالی که به صورت رسمی به عنوان فستیوال دفاع مقدس شناخته می شود ایده ای جدید دارد. این فستیوال ایرانی تقدیم به جنگ شده است و حتی از این هدف هدفی فراتر داردئ

این دبیر جشنواره به چیزی خارج از منطقه کوچک ایران فکر می کند.

او می خواهد ایران را به مرکز جهان بدل کند.

او می خواهد که کارگردانان، فیلم هایی در مخالفت با گردنکشی قدرت های غربی بسازند.

بیایید ایران را تبدیل به قبلهء سینمای ضد امپریالیست بدل کنیم.

محمد خزاعی اعلام کرده است: آرزوی ما این است که در عرصه جنگ های رسانه ای بین المللی اتفاقی را محک بزنیم تا تبدیل بشویم به مرکزی برای فیلمسازان برجسته ای از سراسر دنیا که می خواهند درباره مقاومت فیلم بسازند و مقابل گردنکشی های قدرت های غربی بایستند، به خصوص فیلمسازانی که هیچ گونه حمایتی از آنها نمی شود.

آقایانی که جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را برگزار می کنند، عنوانی از ریشهء عربی را برای نام جشنواره شان انتخاب کرده اند، که به این معناست که این جشنواره عرصه نمایشی است برای مخالفت با اسرائیل و صهیونیسم. همچنین این جشنواره خبر از برقراری ارتباطاتی با سینماگران ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در سرتاسر جهان می دهد. حتی در این راستا، فیلم هایی از اولیور استون هم در جشنواره های قبلی نمایش داده شده است.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام کرده است که این جشنواره همزمان با ایران در کشورهای دیگر هم برگزار می شود از جمله کره شمالی، لبنان، ترکیه و سوریه و کشورهایی نظیر آن برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.