پرده سینما

آیین گشایش جشنواره بیست و ششم فیلم کودک در ورزشگاه گل نرگس اصفهان برگزار می شود

پرده سینما







 

 

 

آیین گشایش بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز هفدهم مهر ماه جاری در ورزشگاه گل نرگس اصفهان برگزار می شود.

پوستر جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، این مراسم با حضور بیش از 2 هزار میهمان از جمله 600 هنرمند و خبرنگار و همچنین مخاطبان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

دکوری عظیم و فانتزی برای این مراسم طراحی شده تا فضایی شاد برای کودکان فراهم کند و به نوعی با مراسمی متنوع و جذاب جشنواره بیست و ششم فیلم کودک کلید خورد.

در این مراسم همچنین قرار است از دو فرزند شهدای هسته ای ترور اخیر تجلیل شود و جوایز بخش های مواد تبلیغی و فیلمنامه نویسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 همچنین مدیر تشریفات ستاد اجرایی استانی جشنواره با اذعان بر این که در سال گذشته 5 هتل برای میهمانان در نظر گرفته شد، گفت: سال گذشته 5 هتل پیش بینی شده بود که در سال جاری با توجه به افزایش آثار و میهمانان، یک هتل دیگر هم اضافه شد.

محمد حسین مقیمی تصریح کرد: در سال جاری با برنامه های متعددی  که طراحی کرده ایم قصد داریم جشنواره را در فضایی صمیمی، شاد و ارزشی برگزار کنیم.

مدیر تشریفات ستاد اجرایی جشنواره با اشاره به این که 120 کودک برای استقبال از میهمانان آماده می شوند، تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طی دو ماه اخیر، 120 کودک از سه مهد کودک برای استقبال از میهمانان در اختیار ستاد قرار گرفتند تا با اجرایی شعر، آهنگ و کار صنایع دستی به صورت نمادین از میهمانان در ورود و خروج به اصفهان استقبال کنند.

وی افزود: در برنامه های جنبی که برای میمانان در جشنواره در نظر گرفتیم تور گردشگری و بازدید از صنایع دستی در شهر اصفهان است تا میهمانان داخلی و خارجی از نزدیک از هنر هنرمندان اصفهانی دیدن کنند همچنین حضور در سفره خانه های سنتی که نماد هنر اصفهانی است از دیگر برنامه های جنبی تشریفات محسوب می شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/7/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.