پرده سینما

اریک رابرتز اعجوبه پنج بعدی!

پرده سینما



 







اریک رابرتزاریک رابرتز برادر علیا مخدره جولیا رابرتز را باید یک اعجوبۀ پنج بعدی نامید. زیرا که او همزمان در پنج فیلم در حال بازی است.

 

رابرتز هم اکنون 47 فیلم در مرحلۀ تولید دارد: 13 فیلم در مرحلۀ پیش تولید/ 5 فیلم در مرحلۀ فیلمبرداری/ 29 فیلم در مرحلۀ پس تولید!

 

 

با احتساب سیزده فیلمی که در مرحلۀ پیش تولید قرار دارند تعداد بازی های این بازیگر به 266 فیلم می رسد، که شامل فیلم های سینمایی، تلویزیونی، سریال، ویدئویی و فیلم های کوتاه می شود. یک دلیل پرکاری او می تواند این باشد که او در فیلم های سطح ب بازی می کند که زمان زیادی برای فیلمبرداری صرف آنها نمی شود (چیزی در مقولۀ فیلمفارسی های خودمان). با این حال در میان بازیگران این فیلم ها نیز بازی در این تعداد فیلم نوعی رکورد محسوب می شود.

رابرتز چهار سال پیش گفته بود که در پانزده سال اخیر 120 فیلم بازی کرده است، فیلم هایی که او هنوز نیمی از آنها را ندیده است.

از رابرتز در سال 2011 سیزده فیلم اکران شد و در سال 2012 این تعداد به بیست فیلم رسیده که برخی از آنها تا پایان سال اکران خواهند شد.

اریک متولد 1956 است و از سال 1974 با بازی در سریال های تلویزیونی کار خود را آغاز کرد. دهمین بازی او و یکی از به یاد ماندنی ترین آنها در فیلم قطار افسارگسیخته روی داد که در کنار جان وویت بازی کرد. این فیلم محصول سال 1985 است و آندره کونچالفسکی آن را بر اساس فیلمنامه ای از آکیرا کوروساوا کارگردانی کرده است

جولیا رابرتز خواهر اریک، یازده سال از او کوچکتر است و به دلیل بازی در فیلم های سطح الف از شهرت بیشتری برخوردار است. جولیا تاکنون در پنجاه فیلم بازی کرده که یکی از آنها در مرحلۀ پیش تولید قرار دارد.


 تاريخ ارسال: 1391/7/20
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بهنام۵۶:

اریک رابرتس یه مردشریفه

3+0-

دوشنبه 23 ارديبهش



>>>منچستر:

Eric r obertsبی نظیره

4+0-

يكشنبه 15 ارديبهش



>>>شهاب:

اسطورس

5+0-

يكشنبه 15 ارديبهش



>>>مانی:

اریک رابرتس باابهت وجذابه

6+0-

سه‌شنبه 27 فروردي 



>>>رضا:

اریک رابرتس مرداستثنایی وابهت چشماش جذابه نقشای قهرمانی احساسی خوراکشه

6+0-

دوشنبه 26 فروردين 1398



>>>همایون:

اریک رابرتس مردابهت وباجذبیه وباروحیه مبارزش به دردفیلمایی مثل تروا تونقش هکتورمیخوره.

6+0-

دوشنبه 26 فروردين 1398




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.