پرده سینما

جزییات کلاهبرداری ۵۵ میلیون تومانی از اکبر عبدی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دو روز پیش خبری منتشر شد که حکایت از کلاهبرداری میلیونی از یک بازیگر مرد داشت. خبر این بود:«مردی که بدون اجازه شریک خود رستوران‌شان را در شمال غرب تهران به یک بازیگر سینما اجار داده و میلیون‌ها تومان از او کلاهبرداری کرده و متواری شده بود تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت. وکیل این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه دو تهران علیه این مرد به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایک کرد.»

به گزارش خیبرآنلاین به نقل از «تماشا» اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون کسی است که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. او درباره این کلاهبرداری گفت:«من تصمیم گرفتم کافی شاپ تاسیس کنم. بعد از جست‌وجو بالاخره جایی را پیدا کردم که برای چنین کاری مناسب بود. این مکان را از طریق بنگاه مشاور املاکی در شهرک غرب پیدا کردم؛ این مغازه در خیابان سیمای ایران واقع در شهرک غرب بود.»

عبدی همچنین توضیح داده است:«وقتی با مالک این ملک وارد مذاکره شدیم این آقا به من گفت که بهتر است که آقای مشاور را بی‌خیال شویم تا نخواهیم پول بنگاه بدهیم حتی به من گفت خودش در کار مشاوره املاک بوده و کاغدهای مبایعه‌نامه و... را دارد ولی من گفتم که چنین کاری نمی‌کنم و باید این آقای مشاور املاک هم حق و حساب خودش را دریافت کند، او هم گفت که اگر شما می‌خواهید پول به او بدهید، من که نمی‌دهم.»

 او ادامه داد: «قرار اولیه ما 55 میلیون رهن بود که بعد از پرداخت کامل این مبلغ قرار بود مبلغی هم به عنوان اجاره بهای ماهیانه پرداخت شود. از این 55 میلیون تومان 15 میلیون به صورت نقد پرداخت و رسید هم دریافت شد. برای بقیه این مبلغ هم دو چک 10 و 30 میلیونی ارایه شد؛ یک چک 60 میلیونی(متعلق به آقای جواد نوروزبیگی تهیه کننده مربوط به سریال بیدار باش بود) را به من برگرداند. بعد از این تماس ما، او دیگر تلفن من را جواب نداد جالب این‌که سر موعد مقرر دو چک 10 و 30 میلیونی را هم وصول کرده بود و از طرف دیگر چک آقای نوروزبیگی را هم در موعد چک برگشت زد.»

 این مالک مدتی طولانی پاسخ عبدی را نمی‌دهد در حالی که نه برگه قرارداد و نه کلید مغازه را به او داده است.

 حالا وکیل اکبر عبدی پیگیر شکایت این بازیگر است تا بتوانند پول او را زنده کنند.


 تاريخ ارسال: 1391/7/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.