پرده سینما

مت دیمون «قضیه صفر» را حل می‌کند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مت دیمونتری گیلیام فیلم‌ساز مستقل سینما اعلام کرد مت دیمون قهرمان اکشن سابق سینما در فیلم تازه او به نام قضیه صفر نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

 به گزارش فارس، در این درام مستقل و تجربی جدید سینما بازیگران دیگری هم چون پیتر استورمر، سانجیو باسکر کمدین هندی تبار انگلیسی هم حضور دارند.

گیلیام فیلم جدید خود را بر مبنای فیلم‌نامه‌ای از پت روشین می‌سازد. روشین یک پروفسور انگلیسی است که در دانشگاه فلوریدا تدریس می‌کند.

خط اصلی قصه فیلم قضیه صفر در یک دنیای خاص و ویژه و در یک آینده نزدیک اتفاق می‌افتد. موجودی در این محل از یک سری اشیای خاص به عنوان چشم و قوه بینایی خود استفاده می‌کند.

درگیری‌های این آدم با یک غول کامپیوتری که بر روی یک پروژه مرموز کار می‌کند، بخش اصلی قصه این فیلم پررمز و راز را تشکیل می‌دهد.

به احتمال زیاد کلید فیلم‌برداری قضیه صفر اوایل فصل زمستان زده می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم قصد دارند آن را پاییز سال آینده اکران عمومی کنند.

هزینه تولید این درام پررمز و راز حدود 70 میلیون دلار برآورد شده و لوکیشن‌های لندن و نیویورک، مکان‌های اصلی فیلم‌برداری هستند.

مت‌ دیمون و تری گیلیام قبل از این در سال 2005 در درام فانتزی و ماجراجویانه برادران گریم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این فیلم نمایش موفقیت‌آمیزی روی پرده سینماهای جهان داشت.

دیمون با بازی در مجموعه فیلم‌ اکشن دلهره‌آور و افشاگرانه هویت بورن، تبدیل به یک قهرمان آکشن دنیای سینما شد. اما وی در چند سال اخیر تلاش کرده با بازی در نقش‌های درام و غیرمتعارف، چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش بگذارد. با این وجود، فیلم‌های جدید وی موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان نداشته‌اند.

آخرین فیلم سینمایی این بازیگر در روی پرده سینماها، درام شرح حال‌گونه و خانوادگی ما یک باغ وحش خریدیم بود که سال قبل اکران عمومی شد. این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماها، شکست تجاری خورد.


 تاريخ ارسال: 1391/7/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.