پرده سینما

«مرد آهنین» به صورت سه بعدی اکران می شود

پرده سینما







 

 

 

مرد آهنین به صورت سه‌بعدی هم روی پرده سینماها می‌رود. کمپانی برادران وارنر با اعلام این خبر اعلام کرد ‌دو نسخه دوبعدی و سه‌بعدی این فیلم همزمان اکران عمومی می‌شوند.

به گزارش فارس، تازه‌ترین قسمت مجموعه فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «سوپرمن» را کمپانی برادران وارنر با همکاری شرکت فیلم‌سازی لجندری پیکچرز تهیه کرده است. تهیه‌کنندگان فیلم به این نتیجه رسیده‌اند که تماشاگران سینما در کنار تماشای نسخه دو‌بعدی، از نسخه سه‌بعدی این اکشن ماجراجویانه هم استقبال خواهند کرد. این در حالی است که مرد آهنین در حدود 300 سینمای آیمکسی (که فیلم‌ها را عظیم و عریض نمایش می‌دهد) هم اکران عمومی خواهد شد.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند پخش نسخه سه بعدی این فیلم، به فروش بالاتر و موفقیت بیشتر آن در جدول گیشه نمایش کمک می‌کند. زک اشنایدر کارگردان قسمت جدید مجموعه فیلم ابرقهرمانانه «سوپرمن» است، این فیلم دست به احیای دوباره این مجموعه فیلم زده است. کمپانی برادران وارنر عقیده دارد تماشاگران سینما با دیدن نسخه سه بعدی آن، نوع تازه‌ای از هیجان و ماجراجویی را تجربه خواهند کرد.

هنری کاویل در این فیلم در نقش کلارک کنت بازی می‌کند، روزنامه‌نگار بی‌دست و پایی که در مواقع خطر تبدیل به سوپرمن ابرقهرمان می‌شود. امی آدامز بازیگری که تا به حال سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در مرد آهنین نقش همکار و دوست صمیمی کلارک کنت را به عهده دارد. این در حالی است که کوین کاستنر بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی سینما هم، یکی از نقش‌های مهم فیلم را به عهده دارد. لاورنس فیشبرن و دایان لین هم در فیلم هستند و راسل کرو و بازیگر اسکار گرفته سینما، در نقش کاراکتر منفی و شرور قصه ظاهر شده است. فیلمنامه مرد آهنین را دیوید اس گویر براساس قصه‌ای از کریستوفر نولان (کارگردان شوالیه تاریکی) نوشته است. این فیلمنامه با نگاهی به کاراکترها و ماجراهایی نوشته شده که سال‌ها قبل جری سیگل و جو شاستر در یک قصه مصور خلق کردند. تازه‌ترین قسمت مجموعه فیلم «سوپرمن» روز چهاردهم ژوئن سال 2013 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.