پرده سینما

پس از استقبال بینظیر از انیمیشن «خردش کن رالف» قسمت دوم آن ساخته می شود

پرده سینما







 

 

 

انیمیشن کامپیوتری خردش کن رالف صاحب قسمت دوم می‌شود. استقبال تماشاگران از نسخه اصلی این فیلم، راه را برای تولید دومین قسمت آن فراهم کرد.

نمایی از انیمیشن «خردش کن رالفبه گزارش فارس، این کمدی اکشن خانوادگی طی 10 روز اول نمایش عمومی خود در سینماهای آمریکای شمالی  موفق به یک فروش خوب 94 میلیون دلاری شد.

این رقم بالای فروش، کمپانی والت دیزنی (تهیه کننده فیلم) را به فکر تولید قسمت تازه‌ای از این انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه انداخت.

هنوز معلوم نیست خردش کن رالف2 چه زمانی وارد مرحله تولید خواهد شد. قرار است این فیلم برای اکران عمومی در تابستان 2015 آماده شود.

کمپانی والت‌دیزنی از فیل جانستون و جنیفر لی نویسندگان فیلمنامه نسخه اصلی دعوت کرده تا کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم را شروع کنند.

آن‌ها باید فیلم‌نامه خود را تا اواسط فصل بهار سال جدید میلادی به مسئولان کمپانی والت دیزنی ارائه کنند. به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود کار تولید فیلم از اواسط تابستان 2013 آغاز شود.

قصه فیلم‌نامه دومین قسمت خردش کن رالف، دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های کاراکتر اصلی قسمت اول یعنی خردش کن رالف خواهد بود.

این کاراکتر در قصه قسمت اول، یک شخصیت شرور و ضدقهرمان بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری بود که تصمیم گرفت تبدیل به قهرمان قصه شود.

این کاراکتر برای رسیدن به خواسته خود، با حوادث و ماجراجویی‌های بانمکی روبرو می‌شود که خط اصلی قصه فیلم را به جلو می‌برد.

جان سی ‌ریلی، جین لینج و جک مک براید از قسمت اول فیلم، با دومین قسمت آن هم به عنوان صداپیشه همکاری خواهند کرد و صدای خود را به شخصیت‌های اصلی قصه قرض می‌هند.

با ورود چند کاراکتر تازه به جمع کاراکترهای قسمت اول فیلم، چند بازیگر دیگر سینما هم به عنوان صداپیشه به همکاری با این پروژه خواهند پرداخت.

هنوز معلوم نیست ریچ مور کارگردانی نسخه اصلی هم با قسمت دوم آن همکاری خواهد داشت یا خیر.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند از موفقیت خوب‌ مالی خردش کن رالف در میانه فصل پاییز شگفت‌زده شده‌اند.

این فیلم هفته قبل در سه روز اول نمایش عمومی در سینماهای آمریکای شمالی 45 میلیون دلار فروش کرد و تعجب اهل فن را برانگیخت.

هزینه تولید قسمت اول فیلم بالای 100 میلیون دلار بود، ولی این رقم در قسمت دوم فیلم کاهش پیدا خواهد کرد.


 تاريخ ارسال: 1391/8/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.