پرده سینما

سیداحمد میرعلایی: جشنواره فیلم کودک مهمترین جشن کودکان این سرزمین بود

پرده سینما







 

 

 

سیداحمد میرعلایی در جمع هیئت های انتخاب و داوری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، این جشن را بزرگترین جشن کودکان در تمامی جهان دانست.

سید احمد میرعلاییبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، وی تصریح کرد: جشنواره در سطح گسترده ای برگزار شد و استان های مختلف همکاری خوبی با این رویداد داشتند. همچنین این جشنواره به نام حضرت فاطمه الزهرا(س) مزین بود که در طول برگزاری این رویداد برکات ایشان شامل حال ما شد و این رویداد عظیم بدون مشکلی به سرانجام رسید و جا دارد از تمامی دست اندرکاران جشنواره بیست و ششم در اصفهان و استان ها که با تلاش شبانه روزی خود زمینه برگزاری شایسته این جشنواره را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کنیم.

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی خاطر نشان کرد: حضور پرشور خانواده ها به همراه کودکان از نقاط قوت جشنواره بیست و ششم فیلم کودک بود. همچنین دراین دوره از خانواده های کودکان و نوجوانان شهید تقدیر به عمل آمد که تقدیر از خانواده یک شهید 9 ماهه در استان سیستان و بلوچستان از جمله این برنامه ها بود. شهیدی که می تواند نشان جشنواره و نشان مظلومیت کودکان و مردم این سرزمین باشد شهیدی که به دست بدخواهان این نظام و این مردم در آغوش مادرش و در زیارت امام رضا(ع) به شهادت رسید. در این استان همچنین شاهد اتحاد چشمگیر مردم ایران بودیم و کودکان اعم از شیعه و سنی در کنار هم و با همدلی و همراهی در این جشن حضور داشتند.  از دیگر نقاط قوت جشنواره بیست و ششم می توان به حضور چشمگیر کودکان و نوجوانان معلول اشاره کرد که با علاقه خاصی از برنامه های این رویداد استقبال می کردند.

در این مراسم که با اجرای مصطفی محمودی آغاز شد، هنرمندان و مسئولانی چون علیرضا زرین دست، محمد حسین پزشک، حسن نجاریان، شفیع آقا محمدیان، علی شاه حاتمی، مسعود کرامتی، سیروس حسن پور، ابراهیم فروزش، مینو فرشچی، سعید توکلیان و غیره حضور داشتند.

اهدای جوایز هیئت های داوری و انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران، مسابقه ویدیو، مسابقه پویانمایی و تقدیر از عوامل فیلم بانوی بی نشان از جمله بخش های این مراسم بود.


 تاريخ ارسال: 1391/8/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.