پرده سینما

حاشیه پر رنگ تر از متن؛ «من مادر هستم» رسماً افتتاح شد

پرده سینما







 

 

 

اکران افتتاحیه‌ فیلم سینمایی من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی با ازدحام جمعیت و حضور تعدادی از مخالفان فیلم برگزار شد.

نمایی از فیلم من مادر هستمبه گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه‌ جدیدترین فیلم فریدون جیرانی شامگاه 8 آذر ماه بدون برگزاری مراسم مرسوم افتتاحیه‌های فیلم‌های سینمایی برگزار شد اما حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.

پیش از آغاز نمایش فیلم که ساعاتی پس از بیانیه‌ی دوم انصار حزب‌الله درباره‌ی اکران این فیلم برگزار می‌شد، ازدحام جمعیت در سالن سینما آفریقا جلب توجه می‌کرد و این ازدحام باعث شد پیش از نمایش فیلم و تا دقایق ابتدای اکران، تعدادی از تماشاگران با وجود اینکه شماره‌ی صندلی داشتند به دلیل بی‌نظمی و حضور بیش از اندازه مخاطبین نتوانستند سرجایشان بنشینند و با تماشاگرانی که جایشان را گرفته بودند، مجادله و فضای سالن نمایش را ناآرام کردند.

با سپری شدن دقایقی از فیلم، سرانجام تماشاگران بدون صندلی به نشستن بر روی سکوها و پله‌های سالن رضایت دادند و فضای سالن آرام شد.

اما هنگام نمایش فیلم من مادر هستم در لابی سالن سینما تعدادی از مخالفان این روزهای فیلم، حاضر شدند و فریدون جیرانی کارگردان فیلم که دقایقی با آنها مکالمه داشت از آنها پرسید که فیلم را دیده‌اند که تعدادی از آنها گفتند هنوز فیلم را ندیده‌اند.

جیرانی از آنها خواست که ابتدا فیلم را ببینند و بعد با هم صحبت کنند، دقایقی این مکالمات ادامه داشت و سرانجام این گروه، سینما را ترک کردند.

این در حالی است که انصار حزب‌الله در بیانیه‌ی دوم‌شان از تجمع مقابل وزارت ارشاد در روز شنبه خبر داده‌اند.

در نمایش فیلم من مادر هستم علاوه بر کارگردان، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده و بازیگران این فیلم باران کوثری، فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی حضور داشتند.

کیومرث پوراحمد، سیامک شایقی، رضا پورحسین، علیرضا داودنژاد، محمود گبرلو، مسعود فراستی، منیژه حکمت، هوشنگ گلمکانی، مهدی صباغ‌زاده، سیدجمال ساداتیان، جهانگیر کوثری، علی معلم و غیرههم از چهره‌های حاضر بودند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.