پرده سینما

جامعه صنفی تهیه کنندگان در مقابل انصار حزب الله فراخوان به حضور مردم و سینماگران در مقابل وزارت ارشاد داد

پرده سینما









جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در فراخوانی از اهالی سینما برای حضور در مقابل وزارت ارشاد دعوت کرد.

نمایی از فیلم من مادر هستمبه گزارش سایت پرده سینما جنجال های فیلم من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی ساعت به ساعت افزون می گردد.

من مادر هستم که با اقبال عمومی مواجه شده است طی روزهای اخیر به شدت خبرساز شده است.

چند روز قبل انصار حزب الله طی بیانیه ای فراخوان به حضور در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داد که بعد از آن جامعه صنفی تهیه کنندگان نیز در دفاع از سینمای ایران و فیلم جیرانی فراخوان به حضور همه سینماگران و آحاد مردم برای مقابله با انصار حزب الله در مقابل وزارت ارشاد را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متنی که از سوی حبیب کاوش، سخنگوی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، ارسال شده، آمده است: «اهالی سینما، جمعی که خود را انصار حزب‌الله نام نهادند، شنبه یازدهم آذر را به عنوان اعتراض بر سینمای ایران در مقابل ارشاد قرار کرده‌اند.

از آنجا که ما اهالی سینما هم یعنی همه ایرانیان خود را جزوی از حزب‌الله‌، شهدا و غیره می‌دانیم، لذا عزم کرده‌ایم (یک بار برای همیشه) با انصاریان خودخوانده تقابل که نه مواجهه‌ای بر سر دفاع از سینمای مظلوم اما پر تپش و پرخون اجتماعیمان (گیرم بر روی حاشیه‌ی آسفالت سرد خیابان) مقابل ارشاد داشته باشیم. پس قرارمان یازده صبح شنبه 11 آذر در مقابل وزارت ارشاد.

یا علی».


 تاريخ ارسال: 1391/9/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.