پرده سینما

جیمز کامرون: «آواتار 2» سال 2013 جلوی دوربین می رود

پرده سینما







 

 

 

جیمز کامرون می‌گوید فیلمبرداری قسمت دوم اکشن علمی تخیلی و زیست محیطی آواتار را به احتمال زیاد اواخر سال 2013 کلید خواهد زد.

نمایی از فیلم آواتاربه گزارش فارس، اعلام رسمی زمان شروع فیلمبرداری توسط کامرون، پایان بخش گمانه‌زنی‌های مختلف یکماه اخیر رسانه‌های گروهی بود.

در طول یک ماه اخیر (و پس از آن که خبر تولید آواتار 2 و 3 به صورت رسمی اعلام شد) رسانه‌های گروهی زمان‌های مختلفی را به عنوان شروع کار فیلمبرداری آواتار 2 اعلام کردند. جیمز کامرون که به شکلی ناگهانی و پیش‌بینی نشده در مراسم افتتاحیه نمایش فیلم هابیت: یک سفر پیش‌بینی نشده در نیوزیلند شرکت کرده بود، با رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

وی اعلام کرد امیدوار است فیلمنامه قسمت دوم آواتار تا ماه فوریه تکمیل شود، تا وی بتواند برای اواخر سال 2013 کلید فیلم‌برداری آن را بزند.

این فیلم‌ساز می گوید: «دلم می‌خواهدفیلم‌نامه هر دو قسمت دوم و سوم فیلم، به شکل خوب و مقبولی آماده کار شوند. قصدم این نیست که فیلم‌نامه آنها را در مرحله دوران پس از تولید آماده کنم!»

 ماه قبل جان لاندو تهیه کننده اصلی آواتارها گفت ممکن است قسمت دوم آن برای نمایش عمومی در دسامبر سال 2014 آماده نشود.

جیمز کامرون که در نیوزیلند از دوست فیلمساز خود پیتر جکسن حمایت همه جانبه‌ای کرد، همچنین گفت مایل است برای آواتار 2 و 3 از تکنیک‌هایی استفاده کند که این فیلمساز در زمان ساخت سه‌گانه هابیت مورد استفاده قرار داد.

به گفته کامرون: «این تکنیک‌ها کاملا مناسب حال قصه و فضای آواتار ها هستند و می‌توانند کمک کنند تا فیلم من، به شکل جذاب‌تر و منطقی‌تری روی پرده بزرگ سینما دیده شود.


 تاريخ ارسال: 1391/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.