پرده سینما

فیلم جنجالی من مادر هستم در سینماهای استان مازندران اکران نمی شود

پرده سینما







 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فیلم من مادر هستم هم‌اکنون در جدول اکران سینماهای استان جایی ندارد و اصلاً به نمایش درنیامده که راجع به آن اظهارنظر شود.

نمایی از فیلم من مادر هستمبه گزارش فارس، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه آیین سوگواری امام حسین(ع) در جمع خبرنگاران به مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در روزهای آینده اشاره کرد.

ابراهیمی مهم‌ترین رویکرد دستگاه فرهنگی استان را در اجرای رویدادها تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در پرداختن به سبک زندگی اسلامی و ایرانی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از جوانان خراسان شمالی سخنان مهم و اساسی درباره سبک زندگی مطرح کردند و به این موضوع حیاتی اشاره فرمودند که قضاوت در مورد یک تمدن با توجه به پیشرفت آن در بخش سبک و فرهنگ زندگی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: معیارهای مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب در شورای فرهنگ عمومی استان را در دستور کار قرار دادیم تا تعیین کننده خط مشی تصمیم‌گیری دستگاه‌ها باشد.

ابراهیمی افزود: اهالی رسانه، فرهنگ و هنر نیز نقش اساسی در تحقق بیانات رهبری که در حقیقت نقشه راه ما برای برون رفت از مشکلات و ورود به فضای نشاط و خودباوری است ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آثاری فرهنگی و هنری که فضای جامعه را به سمت پیشرفت و تمدن‌سازی نوین اسلامی سوق دهند مورد حمایت قرار خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره فیلم من مادر هستم ساخته فریدون جیرانی نیز توضیح داد.

وی گفت: این فیلم هم‌اکنون در جدول اکران سینماهای استان جایی ندارد و اصلاً به نمایش درنیامده که راجع به آن اظهارنظر شود.

ابراهیمی اظهار داشت: سعی کردیم همواره فضای استان در عرصه فرهنگ و هنر منطبق با معیارهای ارزشی و انقلابی باشد.

وی درباره برخی اظهارنظرها که راجع به این فیلم در مازندران شده است، گفت: طرح این مسائل در حالی که فیلم در مازندران اکران نشده را به صلاح نمی‌دانم. منتقدان می‌توانند دغدغه‌هایشان را قبل از مطرح شدن در تریبون‌ها و رسانه‌ها با من در میان بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: دیدگاه‌های فرهنگی و هنری مقام معظم رهبری معیار رصد آثار تولیدی باید باشد و اگر اثری از دغدغه‌های ایشان فاصله گرفت بی‌تردید مورد تایید مردم و دلسوزان نظام هم نیست.


 تاريخ ارسال: 1391/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.