پرده سینما

شانزدهمین بازار بین المللی فیلم تهران همزمان با جشنواره فجر برگزار می شود

پرده سینما


 

 






شانزدهمین بازار بین المللی فیلم فجر امسال همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار می شود.

جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر علی حاجی قاسمی مدیر بخش بین الملل جشنواره با اعلام این خبر افزود: فراخوان بازار بین المللی فیلم تهران طی هفته‌های گذشته منتشر و ارسال شده و در آن از میهمانان خارجی و همچنین، خریداران، پخش کنندگان و فروشندگان فیلم های خارجی و داخلی دعوت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای بازار بین المللی فیلم فجراز  پخش‌کنندگان فیلم، توزیع‌کنندگان ویدئویی، نشریات سینمایی بین‌المللی، شبکه‌های مختلف صدا و سیما و رسانه‌های مختلف نیز دعوت ‌شده است.

حاجی قاسمی خاطر نشان ساخت: بعضی ازکمپانی هایی که قرار است حضور پیدا کنند، کمپانی های معتبر پخش کننده  انیمیشن و مستند هستند.

مدیر بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه دعوت نامه برای تعدادی از پخش کننده های عمده و معتبر داخلی از جمله بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری، نشریات سینمایی، توزیع کننده های ویدئویی، شبکه های مختلف صدا و سیما و ... نیز بزودی ارسال می شود، ادامه داد: همچنین از خریداران فیلم های ایرانی که سابقه خرید از ما داشته  و سینمای ما را می شناسند هم دعوت به عمل آورده شده است .

بازار همزمان با روز اول جشنواره آغاز به کار خواهد کرد و به مدت 5روز ادامه خواهد داشت. افراد حاضر در بازار شامل غرفه داران، خریداران فیلم ها، مدیران و نمایندگان  جشنواره های خارجی و غیره خواهند بود.

حاجی قاسمی در خصوص ویژگی های این دوره بازار فجر عنوان کرد: در تلاشیم تا حد امکان به کسانی غرفه اختصاص یابد که کاتالوگی غنی به خریداران ارائه دهند. همچنین امسال یک سری کمپانی هایی را جذب کردیم که برای بار اول در بازار شرکت می کنند و برنامه های جدیدی ارائه خواهند داد.


 تاريخ ارسال: 1391/9/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.