پرده سینما

«سقوط آسمانی» از 21 ژانویه در چین اکران می‌شود

پرده سینما









فیلم سقوط آسمانی از سری فیلم‌های جیمز باند از تاریخ 21 ژانویه در چین اکران می‌شود.

نمایی از فیلم سقوط آسمانیبه گزارش ایسنا فیلم سقوط آسمانی، آخرین فیلم از سری آثار جیمز باند از روز 21 ژانویه در سینماهای چین به روی پرده می‌رود.

به گزارش ورایتی، با گذشت نزدیک به سه ماه از اکران سقوط آسمانی در انگلیس، این فیلم بزودی در چین اکران می‌شود.

سقوط آسمانی محصول کمپانی سونی تاکنون در گیشه جهانی نزدیک به 954 میلیون دلار فروخته است که در این میان 158 میلیون دلار در انگلیس، 77 میلیون دلار در آلمان و 67 میلیون دلار در فرانسه بوده است.

چین آخرین بازار مطرح جهانی فیلم‌های سینمایی به شمار می‌رود که سقوط آسمانی در آن اکران می‌شود. این فیلم در بیشتر کشورها در ماه‌های اکتبر و نوامبر به روی پرده سینماها رفت و تنها در ژاپن در نخستین روز دسامبر اکران شد.

منتقدین سینما معتقندند فیلم سقوط آسمانی شانس زیادی برای درخشش در جوایز اسکار 2013 دارد. از بین فیلم‌های قبلی جیمز باند تنها پنجه طلایی در بخش صدا و گلوله آتشین در بخش جلوه‌های ویژه موفق به کسب جایزه اسکار شده‌اند. البته طی سال‌های گذشته مسئولان برگزارکننده جایزه بافتا برخورد بهتری با سری فیلم‌های جیمز باند داشته‌اند و طی سال‌ها جوایزی از سوی این آکادمی به سری فیلم‌های جیمز باند تعلق گرفته است.

البته طی سال‌های گذشته از بین سری فیلم‌های جیمزباند فیلم پنجه طلایی در سال 1964 در بخش جلوه‌های ویژه و گلوله آتشین در سال ‌1965 در بخش جلوه‌های ویژه موفق به کسب جایزه اسکار شده‌اند و فیلم‌های الماس‌ها ابدی‌اند در سال 1971 برای بهترین صداگذاری، زنده بمان و بگذار بمیرد در سال 1973 در بخش بهترین ترانه، جاسوسی که دوستم داشت در سال 1977 در بخش کارگردانی و بهترین ترانه، مون راکر در سال 1979 در بخش جلوه‌های ویژه و فقط به خاطر چشمان تو در سال 1981 برای بهترین ترانه نامزد کسب اسکار شده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1391/10/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.