پرده سینما

تاکید انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران بر تحریم سینماهای حوزه هنری

پرده سینما









انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران اقدام دفاتر پخش فیلم در تحریم سینماهای حوزه هنری را مورد تائید قرارداد.

به گزارش ایسنا انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« اقدامی که ماهها پیش باید صورت می‌گرفت، سرانجام شکل گرفت و دفاتر پخش فیلم بخش خصوصی در اقدامی متقابل ، ارائه فیلم به سینماهای حوزه هنری را تحریم کردند.

بدیهی است همانگونه که حوزه به خود حق می‌دهد که از نمایش برخی فیلمها خودداری کند، صاحبان فیلم و به نمایندگی آنان دفاتر پخش فیلم نیز حق دارند که فیلمهایشان را برای نمایش به سینماهای این نهاد که رفتاری فراقانونی دارد، ارائه نکنند.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل از دیگر مجامع صنفی انتظار دارد بخاطر آنچه ممیزی مجدد از سوی حوزه هنری اعلام شده ، این اقدامات غیر قانونی را رسماً و کتباً محکوم نمایند. باشد تا هماهنگی اصناف سینمایی کشور به رفتارهای غیر قانونی و فراقانونی این گونه مراکز پایان دهند . انشاالله »

به گزارش ایسنا، در حالی دوشنبه 4 دی ماه، سخنگوی شورای صنفی نمایش پس از جلسه‌ی این شورا اعلام کرد برخلاف نظر مساعد وزیر ارشاد مبنی بر ارائه‌ حواله به سینما آزادی، شورای صنفی موافق ارائه حواله نیست،ساعاتی بعد سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که شورای صنفی نمایش با توجه به مخالفت سینماداران و پخش‌کنندگان حاضر به ارایه حواله به سینما آزادی نیست.


 تاريخ ارسال: 1391/10/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.