پرده سینما

پرویز شیخ طادی چرا از برگزاری مراسم بزرگداشتش در جشنواره انصراف داد؟

پرده سینما









با گذشت چند روز از اعلام فهرست اسامی سینماگرانی که قرار است از آنها از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر تحلیل به عمل آید، پرویز شیخ طادی اعلام کرد از بزرگداشت خود در جشنواره منصرف شده است.

پرویز شیخ طادیشیخ طادی گفت: سینما در شرایطی نیست که موجب افتخار باشد و دلیلی هم برای شاد بودن و جشن گرفتن برای این سینما نمی‌بینم.

پرویز شیخ طادی کارگردان تحسین شده جشنواره سی ام فیلم فجر در گفت و گو با  فارس درباره انصرافش از مراسم بزرگداشت جشنواره گفت: امروز در صحبتی که با آقای عباسیان دبیر جشنواره سی و یکم فجر داشتم از بزرگداشت خودم در این دوره انصراف دادم.

وی درباره علل انصراف از بزرگداشت خود در جشنواره فجر گفت: سینما در شرایطی نیست که موجب افتخار باشد و دلیلی هم برای شاد بودن و جشن گرفتن برای این سینما نمی‌بینم هر زمان که مردم و علما از سینما راضی بودند همچنین مردم مسلمان و غیر مسلمان از سینما راضی بودند و این بی‌ادبی‌ها از سینما بیرون برود می شود گفت سینما افتخار دارد.

وی در خاتمه افزود: سینما در شرایطی نیست که برایش جشن بگیریم. ضمن احترام به دبیر جشنواره فیلم فجر از بزرگداشت در این دوره انصراف دادم.

به تصمیم شیخ طادی که یک ماه پس از توافق جشنواره گرفته شده احترام می گذاریم

روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجرنیز در یادداشتی ضمن تایید خبر انصراف پرویز شیخ طادی از بخش بزرگداشت های این دوره جشنواره عنوان کرد: از نگاه جشنواره بین المللی فیلم فجر پرویز شیخ طادی شایسته تقدیر بود اما به انتخاب و به تصمیم ایشان که یک ماه پس از توافق جشنواره گرفته شده احترام می‌گذاریم .

متن کامل این بیانیه را در اینجا بخوانید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.