پرده سینما

کریستوفر نولان: «سوپرمن» چالش برانگیز تر از «بتمن» است

پرده سینما









بالا بردن دوباره سوپرمن از احیای بتمن سخت تر است. این جمله را کریستوفر نولان تهیه کننده پروژه جدید کمپانی وارنر، مرد آهنین، به زبان آورد، فیلمی که زک اسنایدر کارگردان آن خود را برای اکران در 14 جون آماده می کند.

کریستوفر نولاننولان می گوید: از نظر من زک بهترین انتخاب برای این کار است. او استعداد باورنکردنی در خلق جهانی منسجم دارد. حال می خواهد  جهان سبک واری مانند فیلم 300 یا چیزی که بیشتر چالشی باشد، خیلی متفاوت، مثل کاری که او با فیلم مراقبان را ساخت، باشد".

نولان در ادامه می افزاید: اگر بخواهم ارزیابی صادقانه ای داشته باشم، ساخت سوپرمن و خلق دنیای آن بسیار مشکل تر از ساخت جهانی است که در بتمن وجود داشت. او کارهای زیادی برای پایان این فیلم دارد. زمان پیش تولید این فیلم بسیار طولانی بود، علی رغم بتمن، سوپرمن قرار است پرواز کند.

راستش کمی احساس گناه می کنم اینجا نشسته ام و در حالی که هیچ کاری برای این فیلم نکرده ام درباره اش با شما حرف می زنم. سعی می کنم تا آنجا که بتوانم این فیلم را حمایت کنم، و از کار اسنایدر برای این فیلم واقعاً شگفت زده شده ام. این فیلم مانند فیلمهایی نیست که بدانم با آن چه کار کنم.

به گزارش سینمانگار، در قسمت جدید فیلم سوپرمن: مرد آهنین می بینیم که نوزادی بیگانه در سیاره زمین بزرگ می شود و با قدرت های مافوق انسانی رشد می کند. او بعدها سعی می کند با استفاده از قدرتهایش جهانی که در آن رشد کرده را حفاظت کند.

هنری کاویل، راسل کرو، "امی آدامز، مایکل شانون، کوین کاستنر ودیان لِین بازیگران این فیلم اکشن فانتزی ماجراجویانه را تشکیل می دهند.


 تاريخ ارسال: 1391/10/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.