پرده سینما

عشیری: هیچ فیلم بازمانده از جشنواره پارسال دوباره فرم پر نکرده است

پرده سینما







 

 

 

مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: خبرهایی مبنی بر اینکه 6فیلم که پارسال فرم جشنواره پر کرده و از حضور بازمانده بودند،امسال دوباره فرم حضور پر کرده‌اند کذب است.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجریزدان عشیری در توضیح شبهه ایجاد شده درباره پر کردن فرم جشنواره برای 6 فیلم که سال گذشته نیز فرم حضور پر کرده بوند، به مهر گفت: خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه فیلمسازانی در دو جشنواره سی ام و سی یکم با یک فیلم درخواست حضور داشته‌اند، از اساس کذب است.

وی در ادامه توضیح داد: سال گذشته و در آستانه جشنواره فیلم فجر برخی رسانه‌ها در خبرهای مختلفی اعلام کردند که فیلم‌های ابرهای ارغوانی ساخته سیامک شایقی،کلاس هنرپیشگی ساخته علیرضا داوودنژاد،غریبه ساخته حمید بهمنی ،چهارسو ساخته فرهاد نجفی و جیب بر خیابان جنوبی ساخته سیاوش اسدی فرم جشنواره پر کرده‌اند، که این خبر اشتباه بود ولی بعدا درباره این مساله روشنگری نشد.

به گفته وی، خبر درست این است که این 5 فیلم سال گذشته اصلاً فرم درخواست حضور در جشنواره را پر نکرده بودند در نتیجه هیچ تخلف و دوباره‌کاری‌ای صورت نگرفته است.

عشیری در پایان افزود: تنها فیلمی که سال گذشته فرم پر کرده بود و امسال نیز دوباره درخواست داده است تجریش ....نا تمام ساخته پوریا آذربایجانی است که این فیلم هم به این دلیل که پروانه نمایش نداشت و برخلاف مقررات جشنواره بود سیستماتیک از چرخه حضور در جشنواره سی ام حذف شد. اما امسال طبق مقررات جشنواره فرم حضور پر کرده است.


 تاريخ ارسال: 1391/10/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.