پرده سینما

"هیچ"، "آتشکار" و "زم هریر" در جشنواره فجر به شکل محدود نمایش داده می‌شوند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سجادپور برای رونق جشنواره، با حسن نیت و به سرعت وارد عمل شد

 

عبدالرضا کاهانی کارگردان فیلم «هیچ». فیلمی که پذیرفته نشدنش در جشنواره فجر واکنش برانگیز شدفیلمهای هیچ، آتشکار و زم هریر که در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده‌ بودند به درخواست مدیر کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمای و موافقت جواد شمقدری به صورت محدود به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش محدود این سه فیلم با درخواست علیرضا سجادپور مورد توافق جواد شمقدری معاونت سینمایی وزارت ارشاد قرار گرفت.

در این نامه آمده است: «پیرو اعلام فهرست نهایی بخش‌های مختلف جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر، بنظر می‌رسد برخی آثار سینمایی که به دلایلی از جمله عدم انتخاب با فاصله ای اندک از آثار منتخب یا وجود برخی مشکلات نظارتی، از حضور در جشنواره باز مانده اند، ضرورت دارد که فرصتی برای دیده شدن و بررسی و تحلیل توسط سینما گران و دست اندرکاران هنر در طول جشنواره داشته باشند»

وی در ادامه با اشاره به این سه فیلم یاد آور می شود: «از میان این آثار می توان به فیلمهای  هیچ به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آتشکار به کارگردانی محسن امیر یوسفی و زم هریر به کارگردانی علی روئین تن اشاره کرد. از این رو از آن برادر ارجمند درخواست دارد تدبیری اتخاذ نمایند که با همکاری مسئولین محترم ستاد برگزاری جشنواره، فضای مناسبی برای نمایش این آثار در جشنواره مهیا شود.»

جواد شمقدری در پاسخ به این نامه دستوری خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر بشرح زیر صادر کرد :«با توجه به پیشنهاد مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی، برای سه فیلم هیچ  ، آتشکار و زم هریر  که به دلایل برخی مشکلات نظارتی در جشنواره فیلم فجر حضور نیافته اند نمایش ویژه و محدود گذاشته شود.»

 


 تاريخ ارسال: 1388/10/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.